آزانس آزانس .

آزانس

تور تايلند

تور تايلند
سفر به تايلند يعني سفر به بكرترين، سرسبزترين و رويايي‌ترين مكان‌هاي گردشگري جهان كه شما را شيفته و مجذوب خود مي‌كند و سالانه هزاران گردشگر را با خود به معروف‌ترين جزيره‌هاي دنيا با آن آب و هواي نسبتا استوايي و عالي خود، شهرهاي ساحلي و توريستي و مهم‌تر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم آشنا مي‌كند و وقتي تايلند را كه با ديگر كشورهاي آسياي جنوب شرقي مقايسه مي‌كنيم به اين نتيجه مي‌رسيم كه اين كشور استوايي و گرم ولي در عين حال خوش آب و هوا، يكي از بهترين و محبوب‌ترين كشورهاي آسيايي از نظر گردشگري است چرا كه همه به دنبال تعريفاتي كه از معابد و غذاها شنيده‌اند هستند و گردشگران مي‌توانند در سفر به آن همواره از جاذبه‌هاي گردشگري ديدن كنند.
اطلاعات مهم كشور تايلند
كشور تايلند درست در جنوب شرقي آسيا و منطقه هندو چين قرار گرفته است و اينكه مساحت اين كشور 513.115 كيلومتر مربع مي‌باشد و جالبه بدونيد تايلند به كشور هزار معبد معروف است. تايلند از شمال و شرق با كشور لائوس، از جنوب شرق با كشور كامبوج، از شمال غرب و غرب با كشور برمه، از جنوب با كشور مالزي و آب‌هاي اقيانوس هند همسايه بوده و در اين كشور همانند ديگر كشورهاي منطقه آسياي جنوب شرقي، بارش باران‌هاي فصلي باعث رويش جنگل‌‌هاي استوايي بسيار زيبا و بكري شده است.

در ضمن تايلند در گذشته ” سيام ” ناميده مي‌شده است، اما در سال 1949 ميلادي به طور رسمي نام تايلند بر را بر آن گذاشتند و نيز اين نام از قوم تاي برگرفته شده كه ” تاي ” به معني آزادي است. پرجمعيت‌ترين شهر اين كشور بانكوك  مي‌باشد و در اين كشور بيش‌تر مردم به طور كلي به زبان محلي صحبت مي‌كنند. زبان كشور تايلند تايلندي است و واحد پول رسمي در اين كشور نيز “بات” اعلام شده و در ادامه شهروندان تايلند، در داشتن هر ديني آزاد هستند. اگر چه اكثريت آن‌ها بودايي و اقليتي مسلمان هستند و مسلمانان عمدتا در جنوب كشور متمركز و بيش‌تر آنان داراي مذهب شافعي بوده و اقليت شيعه نيز در استان‌‏هاي جنوبي و مرزي و در بانكوك متمركز هستند.

 

زبان رسمي: تايلندي
واحد پول رسمي: بات تايلند
نوع برق شهري: 220 ولت – 50 هرتز
پيش شماره تايلند: 66+
اختلاف ساعت با تهران: 3:30+
شماره‌هاي ضروري: شماره پليس: 191
شماره آتش‌نشاني: 199
شماره پليس گردشگري: 1155
رزرو اتوبوس گردشگري: 1188
شماره پليس دريايي:  883 211 76(0) 66+
شماره بيمارستان بين‌المللي پوكت: 400 249  76 66+
فرودگاه‌هاي كشور تايلند: بانكوك: فرودگاه بين‌المللي دن موئنگ
پاتايا: Pattaya Airpark
پوكت: فرودگاه بين‌المللي پوكت
نقشه گردشگري تايلند

قيمت تور تايلند
عوامل متعددي بر قيمت تورها تاثير مي‌گذارند و قيمت‌ها را با توجه به فاكتورهاي متعددي مي‌توان پيش بيني كرد. يكي از مسائل مهم تعداد روزهاي اقامت و البته فصلي است كه در آن سفر مي‌كنيد. براي مثال هزينه سفر به تايلند در فصل‌هاي باراني و زماني كه متقاضي سفر كم‌تر است، كاهش مي‌يابد و در فصول خوش آب و هوا يا زمان برگزاري فستيوال‌هاي مهم، قيمت‌ها بيش‌تر خواهند شد. تعداد شهرهايي كه از آن‌ها بازديد مي‌كنيد هم روي قيمت‌ها موثر است. معمولا تورهاي تركيبي گران‌تر هستند. با توجه به همه اين موارد، در حال حاضر قيمت تور تايلند بسته به نوع پرواز و هتلي كه انتخاب مي‌كنيد بازه‌اي در حدود 6 تا 9 ميليون تومان را در بر مي‌گيرد.

 

در ادامه قيمت تورهاي تايلند به عوامل مختلفي همچون رزرو هتل‌هاي همراه با وعده‌هاي غذايي، بليط هواپيما، نوع خدماتي كه ارائه مي‌شود، ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت، بيمه مسافرتي، تور ليدر فارسي زبان كاملا مسلط به زبان انگليسي، گشت شهري رايگان و ارائه سيمكارت و … بستگي دارد و شما مسافران عزيز اين امكان را داريد براي داشتن سفري ارزان قيمت به اين كشور تورهاي لحظه آخري تايلند را از وب سايت ما خريداري نماييد.

 

تور تايلند ارزان
اگر مي‌خواهيد سفر كم هزينه‌تري داشته باشيد، بايد به چند نكته دقت كنيد‌: اول اين كه فصل‌هايي را انتخاب كنيد كه تعداد گردشگران كم‌تر است. وضعيت آب و هواي تايلند در اين مورد نقش موثري ايفا مي‌كند. روزهاي اوج گرما و رطوبت يا زمان باران‌هاي موسمي استوايي، فصل كم گردشگر محسوب مي‌شود. زمان‌هايي مثل تعطيلات سال نوي ميلادي يا نوروز خودمان، تعداد متقاضيان سفر و به تبع آن، قيمت‌ها افزايش مي‌يابد. نكته مهم ديگر اين است كه دور تورهاي تركيبي را خط بكشيد. وقتي قرار باشد از چند شهر بازديد كنيد، هزينه‌ها بيش‌تر مي‌شوند. مسئله بعدي مدت زمان اقامت است، در صورت امكان، پكيج‌هايي را انتخاب كنيد كه شامل تعداد روزهاي كم‌تري مي‌شوند.  اين را هم هميشه به ياد داشته باشيد هميشه ارزان‌ترين قيمت تور نمي‌تواند دليل بر بهتر بودن آن پكيج مسافرتي باشد، بعضي از آژانس‌هاي هواپيمايي با ارائه تور ارزان‌تر و بي كيفيت فقط باعث هدر رفتن سرمايه و زمان شما مي‌شوند پس هميشه هوشمندانه رفتار كنيد و در آخر مجموعه ما در بالاي همين صفحه قيمت‌هاي مختلفي براي تور‌هاي اين مقصد را خدمت شما ارائه كرده‌اند تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترين انتخاب تور را داشته باشيد.
تور تايلند لحظه آخري
منظور از تور لحظه آخري همان تور ارزان است ولي شرايط خاصي هم دارد چرا كه به تورهاي دقيقه 90 هم شناخته مي‌شوند اما براي پيدا كردن اين گونه تورها بايد تا نزديك شدن به زمان حركت صبر كنيد. آژانس‌هايي كه پروازها را چارتر كرده باشند در صورتي كه ظرفيت مسافران تكميل نشده باشد، پرواز را با قيمت كم‌تري به مسافرانشان با آفرهاي ويژه‌اي ارائه مي‌دهند. البته اين در صورتي است كه تمامي موارد لازم، مانند ويزا، آماده باشد. به صورت كلي، اگر زياد سخت نمي‌گيريد و هميشه آماده سفر هستيد، حواس تان به آفرهايي كه آژانس‌هاي هواپيمايي در روزهاي نزديك پرواز يا فصول كم گردشگر ارائه مي‌دهند، باشد و از فرصت‌ها استفاده كنيد. ضمنا از آنجايي كه سفر با تور تايلند نياز به اخذ ويزا دارد و شايد با خودتان فكر كنيد پس نمي‌توانيد از تورهاي لحظه آخري تايلند استفاده كنيد ولي نگران نباشيد چرا كه مجموعه ما به راحتي براي شما ويزاي فوري تايلند را خواهد گرفت فقط كافيست كه مراحل سفرتان را به ما بسپاريد.


بهترين زمان سفر به تايلند
به هر جاي دنيا كه سفر مي‌كنيد دانستن بهترين زمان براي سفر به آن منطقه هميشه مورد بحث و ضروري است و وقتي صحبت از تور تايلند باشد، بايد بدانيد كه در اين سرزمين خبري از شرايط آب و هوايي سخت و خاصي نيست و خوشبختانه شما مسافر عزيز هميشه شاهد آب و هوايي مطبوع و دلپذير هستيد و در اين سرزمين به نوعي فصل وجود ندارد، لااقل نه با آن مفهومي كه ما تابحال فهميديم؛ به طوري كه در تايلند تمام طول سال هوا گرم و دلچسب است و اينكه چند ماهي از سال هم باران بيش‌تري ميبارد و لازم به ذكر است كه به شكل كلي 3 فصل در اين سرزمين وجود دارد‌: فصل گرم، فصل باراني و فصل خنك. همچنين در تابستان هوا گرم‌تر از حد معمول مي‌شود و نوامبر تا فوريه خنك‌ترين ماه‌‌هاي سال هستند، در اين مدت باران كم‌تري نسبت به باقي زمان‌ها باريده و نيز براي انتخاب زماني مناسب براي رفتن با تور تايلند، حذف گزينه فصل بارندگي (جولاي تا اكتبر) احتمالا بهترين تصميم جهت اقدام خريد تور اين كشور مي‌باشد.

 

نكته بعدي اينكه فصل‌‌ها تقريبا در تمام كشور به يك شكل هستند، ولي مناطقي در اين كشور با الگوهاي آب و هوايي متفاوت هم به چشم مي‌خورد؛ به طور كلي هيچ زماني براي بازديد از تايلند را نمي‌توانيم بگوييم بد است و اگر قصد داريد به اين اميد به تايلند بياييد كه بعد از بازگشت به خانه، اثرات آفتاب و حتي برنزه شدن را بر روي پوست خود مشاهده نماييد، بهتر است ماه‌هاي جولاي تا اكتبر (۱۰ تير تا ۹ آبان) را براي سفر انتخاب كنيد و در طول اين ماه‌ها، فصل بارندگي‌هاي موسمي رو به اتمام است و آب و هواي تمام كشور، از چيانگ ماي كه هميشه سرد و مرطوب است گرفته تا بانكوك كه هميشه طوفاني و در حال بارندگي مي‌باشد در حال تغيير و رو به گرما مي‌روند.
جاذبه‌هاي گردشگري تايلند
بازارهاي شناور بانكوك (Floating Markets near Bangkok)
 براي آشنايي با نحوه خريد مردم بانكوك و همچنين آشنايي با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تايلند پيشنهاد مي‌كنيم به بازارهاي شناور بانكوك سري بزنيد، در پايتخت اين كشور كانال‌هاي پر از فروشندگان و خريداران را مي‌بينيد به نحوي كه امروز بيش‌تر جزو برترين جاذبه‌هاي تايلند شناخته مي‌شوند تا بازاري براي خريد اما همچنان بسيار پر سر و صدا و وست داشتني هستند و انواع غذاهاي خوشمزه در آن فروخته مي‌شوند. گردشگران بيش‌تر بازار Damnoen Saduak را انتخاب مي‌كنند و انتخاب بسياري از مردم محلي بازار شناور Amphawa مي‌باشد.

 

 


جزاير رويايي سيميلان تايلند (Similan Island) 
 


جزاير سيميلان جزو زيباترين و بهترين جزاير تايلند بشمار مي‌رود كه متاسفانه يا خوشبختانه بسياري از توريست‌ها از وجود آن شايد بي خبر باشند. جزيره بسيار معروف في في را با تمام زيبايي‌ها و جلوه‌هاي مبهوت كننده طبيعي اش در نظر اشته باشيد، حالا تصور كنيد كه جزيره اي دقيقا شبيهه به جزيره في في اما كوچك‌تر، خلوت‌تر و بكرتر و حتي زيباتر در تايلند جاي خوش كرده است و در واقع 9 تا از اين جزيره‌ها در يك امتداد قرار گرفته‌اند. بله، درست شنيده‌ايد 9 جزيره رويايي و بهشتي كه در مجموع جزاير سيميلان را تشكيل مي‌دهند كه هر كدام جذابيت‌هاي خاص خودشان را دارند.

 


جزيره مرجان پاتايا (Koh Larn)
اين جزيره درست در 7 كيلومتري جنوب غربي پاتايا يكي از زيباترين جزاير مرجاني، سواحل شني سفيد و آب‌‌هاي شفاف گرفته است. لازم به ذكر است جزيره‌ مرجاني مذكور غير قابل سكونت بوده و تمام مساحت آن براي امكانات تفريحي و رفاهي گردشگران در نظر گرفته شده و شما گردشگران مي‌‌توانند سوار بر قايق كف شيشه‌اي از زيبايي اين جزيره‌ كلي لذت ببرند و در ضمن اين جزيره يكي از شگفت ‌انگيزترين نواحي براي غواصي بشمار مي‌رود.

 


جزاير في في (Phi Phi Islands)
اين جزيره بسيار زيبا در استان كرابي (Krabi) قرار دارد و يكي از معروف‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري تايلند محسوب شده و اين شهرت در ميان مكان‌هاي جذاب و ديدني تايلند به‌‎ دليل دربرگرفتن چندين جزيره و امكان سفر يك روزه به همه آن‌هاست. جالبه بدونيد يكي از نقاط معروف در جزاير في في ساحل ميمون (Monkey Beach) است.

 


پارك ملي خائو سوك (Khao Sok National Park)
 پارك ملي خائو سوك در بزرگ‌ترين استان جنوب تايلند به نام سوراتاني قرار دارد و جايگاه وسيع‌ترين جنگل‌هاي بكر و بي نظير جهان بشمار مي‌رود. اين پارك ملي يك مقصد گردشگري بي نظير و عالي است. اين پارك براي آن دسته از علاقه منداني است كه ترجيح مي‌دهند در زيبايي‌هاي طبيعت كشور تايلند غرق شوند و آرامش را در اين نواحي به خود هديه دهند. در ضمن قسمت‌هايي از جنگل‌هاي باراني قديمي توسط يك رشته كوه آهكي شگفت‌انگيزي در طول پارك ملي گسترده شده است.

 

بهترين هتل‌هاي تايلند
 
هتل امانپوري پوكت | Amanpuri 
 پيش از اين كه پوكت پر از اقامتگاه‌‌ها و هتل‌‌هاي 5 ستاره بشود، هتل فوق ‌العاده لوكس و بسيار زيباي Amanpuri وجود داشته و مي‌توان گفت اين هتل تمامي استانداردهاي هتل‌‌هاي لوكس را داراست و همچنان يكي از بهترين هتل‌هاي كل كشور هم بشمار مي‌رود و در آخر اتاق‌ها و محوطه‌هاي شيك و به دقت تزئين شده، آرامش و خاص بودن را انتقال مي‌دهند.

 


هتل سيكس سنسز سامويي | Six Senses 
به جرات مي‌توان گفت اين هتل رويايي و بي نظير درست در سال 2008 ميلادي همه رقباي خود در سراسر جهان را كنار زد و توسط مجله Conde Nast Traveler بهترين هتل دنيا لقب گرفته است. در ضمن جاي تعجب هم ندارد، چرا كه امكاناتي همچون پيشخدمت شخصي مترادف با خدماتي بي‌ نقص و توجه كامل به جزئيات مي‌باشد. در ادامه بدانيد كه اين هتل مجلل ميهمانان ويلاها، استخرهاي بي‌انتهاي اختصاصي خودشان را دارند و اين هتل يك استخر بي‌انتهاي فوق‌ العاده وسيع براي استفاده همه ميهمانان نيز دارد. همچنين 8.1 هكتار زمين اختصاصي در شمالي‌ترين بخش سامويي حريم خصوصي كامل مهمانان را تضمين مي‌‌كند.

 


هتل رويال بيچ كليف تراس پاتايا | Royal Cliff Beach Terrace
 اين اقامتگاه يكي از بهترين هتل‌هاي 5 ستاره پاتايا بشمار مي‌رود و به زيبايي در كنار دريا واقع شده است، ضمنا اين هتل از مركز نمايشگاه اين شهر و كوه‌هال فرابات، تنها 2 كيلومتر فاصله داشته و “هتل رويال بيچ كليف تراس پاتايا” با دكوراسيون شيك و جذابش، آماده پذيرايي از همه مسافران با هر نوع سليقه اي بوده و شما مي‌توانيد هر چيزي كه دلتان بخواهد را از امكانات ساحلي گرفته تا كلاس‌هاي آشپزي در اين هتل دريافت كنيد.

 


هتل اورينتال رزيدنس بانكوك تايلند | Oriental ResidenceBangkok
هتل اورينتال رزيدنس بانكوك يكي ديگر از بهترين هتل‌هاي تايلند مي‌باشد كه در يك خيابان پر از درخت و در نزديك سفارت آمريكا قرار گرفته است. اگر به دنبال تعطيلاتي همراه با آرامش و سكون هستيد، هتل اورينتال رزيدنس بانكوك بهترين مكان براي اقامت شما با تور بانكوك خواهد بود. هتل 5 ستاره اورينتال رزيدنس بانكوك به خاطر نزديكي به مناطق تجاري سيام و سيلوم براي دوستداران خريد هم، موقعيت ايده‌آلي و مناسبي براي گردشگران محسوب مي‌شود.
آدرس سفارت تايلند در تهران
 


ميدان بهارستان‌، خيابان ابن سينا، روبروي بيمارستان طرفه، كوچه‌ استقلال، پلاك 4

شماره تلفن‌‌هاي سفارت تايلند 77531433 و 77537708 مي‌باشند و شما مي‌توانيد همچنين با ايميل  [email protected] مكاتبه نماييد و سوالات مربوط به نحوه دريافت ويزا را مي‌‌توانيد با تماس با شماره‌‌هاي داخلي بخش ويزا  كه 107، 109 و 120 مي‌باشند، بپرسيد.
ليست هتل‌هاي تايلند
 


در ادامه مي‌توانيد ليست برخي از هتل‌هاي محبوب تايلند را مشاهده بفرماييد

 


هتل H Residence Sathorn Bangkok
هتل InterContinental Bangkok
هتل Miramar Bangkok
هتل Ramada D MA Bangkok
هتل The Montien Bangkok
هتل Amari Watergate Bangkok
هتل Prince Palace Bangkok
هتل Forum Park Hotel Bangkok
هتل lebua at State Tower Bangkok
هتل Montien Riverside Bangkok
هتل Asia Bangkok
هتل Ibis Sathorn Bangkok
هتل Boss Suites Bangkok
هتل J TWO S Pratunam Bangkok
هتل Royal Orchid Sheraton Bangkok
هتل Happyland Bangkok
هتل H2 Bangkok
هتل The Heritage Bangkok
هتل My Pratunam Bangkok
هتل Shadi Home Bangkok
هتل Bangkok Palace Bangkok
هتل Eastin Makkasan Bangkok
هتل Avani Atrium Bangkok
هتل Mandarin Oriental Bangkok
سوالات متداول
هزينه ويزاي تايلند چقدر است؟براي دريافت ويزا توريستي يك ماهه تايلند، لازم است ضمن ارائه مدارك خواسته شده، مبلغ 35 يورو نيز پرداخت نماييد. اين ويزا به دو صورت فوري و معمولي صادر مي شود و صدور آن نهايتا 10 روز كاري زمان لازم دارد.
بهترين شهر تايلند براي سفر زوج ها كدام است؟شهرهاي پوكت، بانكوك، هواهين و جزيره سامويي براي اقامت و تفريح خانواده ها و زوج ها كاملا مناسب هستند و مناظر زيبا، جاذبه هاي طبيعي و تاريخي و امكانات رفاهي شان مي تواند لحظات خوشي را براي زوج ها رقم بزند.
بهترين سالن هاي ماساژ در تايلند كجا هستند؟سالن ماساژ ارگانيك پانپوري بانكوك به خدمات عالي و لوكس معروف است. مركز ماساژ و اسپا تي تري اسپا پوكت نيز يكي ديگر از سالن هاي معروف است كه از داروهاي گياهي براي رفع خستگي و دردهاي موضعي از كرم هاي گياهي استفاده مي كند.
بهترين غذاهاي خياباني تايلند در كدام منطقه است؟
خوردن غذا در خيابان در تايلند بسيار رايج است و به هر شهري كه برويد دكه ها و فروشگاه هاي متعددي را با قيمت مناسب مشاهده خواهيد كرد. سوپ، برنج، نودل و البته غذاهاي دريايي رايج ترين موارد در اين كشور هستند.

 


منبع : تور تايلند


برچسب: تور تايلند،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۶:۳۴ توسط:حيدري موضوع: نظرات (0)

تور امارات

 

تور امارات
امارات متحده عربي (United Arab Emirates) كه يك پادشاهي مطلقه فدرال در جنوب غربي آسيا و شرق شبه جزيره عربستان بوده كه در منطقه خاورميانه قرار دارد. كشور امارات از جنوب با قطر و عربستان سعودي، از شرق با عمان و از شمال با خليج فارس هم‌مرز مي‌باشد. معروف‌ترين شهر اين كشور دبي است. شهري لوكس و پر گردشگر كه اگر مي‌خواهيد به بازديد اين كشور برويد، تور امارات بهترين فرصت محسوب مي‌شود. امارات عربي متحده، اتحادي است كه از هفت شيخ ‌نشين كوچك به نام‌هاي ابوظبي (پايتخت)، دبي، شارجه، عجمان، فجيره، راس‌الخيمه و ام‌القوين كه بعد از استقلال از بريتانيا در 2 دسامبر 1971 ميلادي تشكيل شد و به مناسبت اين آزادي و استقلال،  اين روز، روز ملي امارات نام دارد و تعطيل رسمي و روز جشن به ويژه براي تور امارات است.

جالب است بدانيد كه بزرگ‌ترين شيخ‌نشين امارات، ابوظبي بوده كه بيش از سه چهارم مساحت كل فدراسيون را بر مي‌گيرد. ابوظبي مركز صنعت نفت كشور امارات است كه در مرزهاي شرقي و جنوبي فدراسيون و در مرز عربستان سعودي واقع شده است. اين موقعيت نسبي در رونق مسافرت و توسعه تور امارات تاثير شگرفي داشته كه به آن وجه يك قطب گردشگري در خاورميانه بخشيده است.

ناگفته نماند كه شهر بندري دبي، واقع در شبه جزيره كوهستاني مسندم يكي از حياتي‌ترين شاهرگ‌هاي تجاري و مالي منطقه بوده كه صدها شركت چندمليتي را در ميان آسمان‌خراش‌هاي خود جاي داده است. شهر دبي يكي از مهم‌ترين مقاصد تور امارات و تورهاي مسافرتي منطقه است كه سالانه گردشگران بسياري از آن ديدن مي‌كنند.

كشور امارات تركيبي از صحراهاي صخره‌اي، تالاب‌ها و كوه‌هاي بي‌آب و دشت‌هاي ساحلي بوده كه اين تنوع محيطي جذابيت تور امارات را نيز بيش‌ از پيش كرده است. علاوه بر اين، امارات متحده عربي در يك چهارراه تاريخي و جغرافيايي واقع شده كه شامل گروه‌هاي قومي مختلف و مليت‌هاي گوناگون است. اين تنوع فرهنگي تركيب جالبي از آداب و رسوم باستاني و فناوري مدرن، جزيره‌گرايي و جهان‌وطن‌گرايي، ثروت و فقر را ارائه داده كه در تور امارات، مورد توجه مسافران قرار مي‌گيرد.

 
اطلاعات مهم كشور امارات
 

امارات متحده عربي از نظر وسعت و مساحت تا حدودي كم‌تر از پرتقال بوده كه از غرب و جنوب با عربستان سعودي و از سمت شرق و شمال شرقي با كشور عمان همسايه است. اين كشور حدود ده ميليون نفر جمعيت دارد.

 امارات داراي سنت‌هاي كهني است كه ريشه در دين اسلام دارد. اين سنت‌ها، در كشورهاي حوزه خليج فارس و به ويژه در جهان عرب طنين‌انداز شده است. اگر مسافر تور امارات هستيد به ياد داشته باشيد كه بايد نسبت به اين سنت‌ها و آداب و رسوم مطلع باشيد تا بتوانيد سفري لذت‌بخش و بدون دغدغه داشته باشيد. جالب است بدانيد كه حتي اجراي اسلام در كشور امارات از عربستان سعودي سخت‌گيرانه‌تر بوده لذا حتما در تور امارات به رعايت آن اهتمام داشته باشيد. توجه كنيد علي‌رغم توسعه شهرنشيني و داشتن يك جامعه بزرگ از مهاجران، هويت‌هاي قبيله‌اي در امارات متحده عربي باقي مانده‌اند. همچنين خانواده منسجم‌ترين و قوي‌ترين واحد اجتماعي در امارات بوده كه مسافران تور امارات مي‌بايست به اين اصول احترام بگذارند. علاوه بر موارد گفته شده، عيدهاي مهم اسلامي مانند عيد فطر و قربان در ميان مردم امارات برگزار مي‌شود و حتي گردشگران در اين ايام، تور امارات را براي مسافرت انتخاب مي‌كنند. در ادامه به اطلاعاتي خلاصه و مفيد در مورد كشور امارات خواهيم پرداخت.

 

زبان رسمي: عربي

نوع حكومت: پادشاهي مشروطه فدرال

پايتخت: ابوظبي (Abu Dhabi)

واحد پول: درهم امارات (AED)

كد تلفن كشور امارات: 971+

كد تلفن شهر دبي: 4

نوع برق شهري: 230 ولت و 50 هرتز

شماره‌هاي اضطراري:

پليس: 999

آمبولانس: 998

آتش نشاني: 997

اختلاف ساعت با تهران: حدود نيم ساعت از تهران عقب‌تر است.

فرودگاه: فرودگاه بين المللي دبي (ياتا: DXB)
نقشه گردشگري امارات

قيمت تور امارات
 

يكي از مهم‌ترين ملاك‌ها، براي بيشتر مسافران و گردشگران تور امارات  قيمت آن بوده تا بتوانند علاوه بر لذت‌بردن از سفر، روي هزينه‌هاي آن نيز مديريت داشته باشند. در واقع به هنگام برنامه‌ريزي براي سفر مي‌بايست بدانيد با چه نوع ايرلايني، چه نوع پروازي، چه درجه هتلي، چه مدت و چه زماني مي‌خواهيد با تور امارات به گشت و گذار بپردازيد لذا به هنگام تهيه تور به آژانس‌هاي معتبر مسافرتي مراجعه كرده تا از قيمت تور امارات و كيفيت آن مطمئن بشويد. آژانس سلام پرواز نيز جزو آن دسته از آژانس‌هاي با سابقه در ارائه پكيج‌هاي مختلف تور امارات و تور دبي بوده كه به صورت مستقيم اين خدمات را به مسافران خود ارائه مي‌دهد. به طور كلي مدت اقامت تور امارات به مقصد دبي سه الي هفت روز است لذا عزيزاني كه خواهان مدت زمان تور مشخصي هستند مي‌بايست با كارشناسان فروش سلام پرواز ارتباط برقرار كرده و تور امارات مورد نظر خود را انتخاب و خريداري كنند. البته اگر مي‌خواهيد قيمت تور براي‌تان به‌صرفه باشد سعي كنيد هتل‌هاي سه ستاره را انتخاب كنيد و به خدمات آن نيز دقت كنيد. هتل‌ها در تور امارات خدمات BB ارائه مي‌دهند لذا براي تهيه وعدهاي ديگر غذا مي‌بايست خودتان هزينه كنيد كه مي‌بايست بدانيد كه هزينه غذا و مواد غذايي در شهري مانند دبي گران است.

 
تور امارات ارزان
 

تورهاي مسافرتي ارزان را مي‌توان به طرق مختلف تهيه نمود البته در مسيري مانند امارات و سفر با تور دبي ممكن است پيدا كردن تور امارات ارزان دور از ذهن باشد. يكي از مهم‌ترين عوامل موثر در هزينه تورهاي مسافرتي فصول كم‌گردشگر يا پرگردشگر مي‌باشد؛ مسافرت با تور امارات در فصل تابستان كه فصل كم‌گردشگر اين مقصد توريستي است مي‌تواند توري با كيفيت را با قيمتي بسيار به‌صرفه به گردشگران ارائه دهد. علاوه بر اين در جشنواره‌ها و فستيوال‌هاي خريد در شهر دبي كه اجناس مرغوب را با تخفيف‌هاي عالي در اختيار مشتريان قرار مي‌دهند نيز تا حدود زيادي مي‌توانند تور امارات را براي مسافران ارزان‌تر كنند.اكثر تورهاي امارات به مقصد دبي صورت مي‌گيرد كه بايد توجه داشته باشيد كه دبي به دو بخش شمالي و جنوبي تقسيم مي‌شود. دبي داراي مناطق توريستي مانند جميرا، السطوه، بر، جبل علي، كرامه دبي، دبي مارينا، ديره، ميرديف و … است كه هر كدام را براي گشت و گذار با تور امارات انتخاب كنيد باعث ارزان يا گران شدن قيمت تور خواهد شد. محله‌هايي مانند جميرا، ديره و مارينا از مدرن‌ترين و لوكس‌ترين محله‌هاي دبي هستند لذا گردش در آن‌ها نيز هزينه‌بر خواهد بود. مثلا دبي مارينا به عنوان يك محله مدرن و داشتن برج‌هاي بلند و آسمان‌خراش‌هاي فراوان مي‌تواند تجربه يك سفر لوكس را با تور امارات به مسافران هديه دهد؛ در مقابل مي‌توان از محله فرهنگي و قديمي بستكيه در دبي نام برد كه داراي كوچه‌هاي كم‌عرض و خانه‌هاي با معماري عربي است و لذا گردش در آن نيز مي‌تواند براي گردشگران تور امارات يا تور دبي، به‌صرفه باشد.
بهترين زمان سفر به امارات
 

زمان سفر به هر مقصد گردشگري به نوع تفريحات گردشگري، آب و هوا و سليقه مسافر بستگي دارد و متناسب با هر كدام از آن‌ها، زمان سفر متفاوت خواهد بود. بهترين زمان سفر با تور امارات نيز بستگي به اين دارد كه مسافر با چه هدف و انگيزه‌اي اقدام به سفر كرده است و در مرحله بعدي چه نوع تفريحات گردشگري را پسند مي‌كند. افرادي كه خواهان تفريحات آبي و خريدگردي در تور امارات به مقصد دبي هستند مي‌بايست سفر خود را براي فصل تابستان برنامه‌ريزي كنند چرا كه هواي دبي در اين فصل بسيار گرم و مناسب تفريحات آبي است از طرف ديگر فستيوال‌هاي خريد تابستاني امكان يك خريد خوب و هيجان‌انگيز را به مسافران تور امارات خواهد داد. از آنجا كه تابستان، فصل كم‌گردشگر امارات بوده لذا بهترين پروازها در مشهورترين هتل‌ها با بهترين قيمت‌ها در انتظار مسافران تور امارات است چرا كه هواي گرم و خشك آن ممكن است باب ميل بسياري از مسافران نباشد.

 

اما براي مسافراني كه خواهان پيست اسكي در وسط بيابان هم هستند، تور امارات مي‌تواند بسيار جذاب و شگفت‌انگيز باشد و از پيست‌هاي اسكي در دبي نهايت استفاده و لذت را ببرند.

شايان ذكر است كه يكي از بهترين فصول گردشگري براي امارات، پاييز بوده كه به ويژه در شهر دبي، هوا مطبوع و معتدل و دمايي در حدود 25 درجه دارد. اما هزينه سفر در اين فصل اصلا ارزان نخواهد بود.
جاذبه‌هاي گردشگري امارات
 

امارات متحده عربي با داشتن هفت امارت و جاذبه‌هاي مدرن گردشگري توانسته است سهمي از گردشگري را در جهان و منطقه خاورميانه به خود اختصاص دهد. حالا در ادامه به تعدادي از اين جاذبه‌هاي تور امارات خواهيم پرداخت:

 

مسجد شيخ زايد
 

مسجد شيخ زائد سومين مسجد بزرگ جهان بوده كه در شيخ‌نشين ابوظبي واقع گرديده است. اين مسجد چنان با زيبايي خارق‌العاده‌اي ساخته شده است كه كم‌تر كسي از نسبت به تماشاي آن بي‌تفاوت خواهد بود. معماري مسجد شيخ زايد با بهره‌گيري عناصر معماري سنتي و تركيب آن با طراحي مدرن و معاصر ساخته شده است. در واقع تركيب فنون و سبك‌هاي مدرن و باستاني به وضوح در اين اثر ديده مي‌شود كه تفسير جديدي از معماري اسلامي را به گردشگران در تور امارات ارائه داده است. همچنين استفاده از طلا، موازييك‌ها، كاشي‌ها، سنگ مرمر  و شيشه‌كاري در معماري منحصر به‌فرد آن چشم هر بيننده‌اي را مي‌نوازد.

 

برج خليفه  
 

يكي از بزرگ‌ترين سازه‌هايي جهاني كه مي‌توان در دبي امارات ديد برج خليفه مي‌باشد. اين برج يكي از محبوب‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري تور امارات بوده و يكي از برج‌هاي ديدني آسمان دبي است. برج خليفه تحت القلبي نظير طولاني‌ترين آسانسور در جهان و رمتفع‌ترين چشم‌انداز مشاهده جهان شناخته مي‌شود. تراس برج خليفه نمايي بسيار زيبا و پانارومايي و 360 درجه از دبي ارائه مي‌دهد و در تور امارات، مسافران را به شگفتي وا مي‌دارد. اين جاذبه گردشگري محبوب در امتداد جاده شيخ زايد قرار گرفته كه جزو جاده‌هاي معروف شهر دبي است.

 

مركز خريد دبي مال
 

يكي ديگر از جذابيت‌هاي تور امارات، مراكز خريدي است كه در شهر دبي واقع شده‌اند. اين مراكز و بازرچه‌هاي سنتي تركيبي از كالاها و اجناس مدرن تا عطرهاي ساخته دست را به مسافران و گردشگران ارائه مي‌دهند. مراكز خريد مدرن در دبي طي سال‌هاي اخير توانسته‌اند موجي از گردشگران تور امارات را به سوي خود بكشانند چرا كه اين مراكز انواع برندهاي مشهور دنيا در طيف‌هاي قيمتي مختلف در اختيارشان قرار مي‌دهند و در واقع پاسخگوي قدرت‌هاي خريد مسافران هستند.

 

مركز خريد دبي مال جزو آن دسته از مراكزي است كه به عنوان يك جاذبه گردشگري سالانه سهمي از مسافران تور امارات را به خود اختصاص مي‌دهد. دبي مال علاوه بر گردشگري خريد با داشتن جاذبه‌هايي نظير آكواريوم، هيستريا، آبشار، دبي دينو، آبنما و پيست اسكي خيل عظيمي از بازديدكنندگان را در تور امارات به ديدار از خود فرا مي‌خواند. اجناسي نظير لوازم آرايشي و عطر، وسايل عكاسي، پوشاك زنانه و مردانه، اسباب‌بازي، جواهرات و ساعت، كيف و كفش و لوازم منزل در دبي مال به فروش مي‌رسند.

 

منبع : تور امارات


برچسب: تور امارات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۳:۴۵ توسط:حيدري موضوع: نظرات (0)

تور دبي

 


 


تور دبي
قصد داريم شما را با شهر لوكس و مدرن دبي، عروس خليج فارس آشنا كنيم؛ شهري كه بلندترين آسمان‌خراش‌هاي جهان، مدرن‌ترين و لوكس‌ترين تفريحات و زرق و برق‌‌دارترين جاذبه‌هاي آن اين شهر را تبديل به مهم‌ترين و توريستي‌ترين شهر خاورميانه كرده است، شك نكنيد كه دبي بهترين راه رسيدن به خواسته‌هاي فانتزي و منحصر به‌فرد شماست، چون دبي شهريست ساخته شده در جهان مدرن امروزي. دبي يكي از مدرن‌ترين و محبوب‌ترين شهرهاي گردشگري دنيا به شمار مي‌رود و هر سال گردشگران زيادي از كل دنيا براي ديدن جاذبه‌هاي مدرن و منحصر به‌فردش به اين شهر سفر مي‌كنند. در اين نگين خوش آب و رنگ خاورميانه، مردمي از فرهنگ‌ها و سنت‌هاي مختلف را خواهيد ديد و به بازديد از جاذبه‌هاي معروف دبي مي‌رويد كه نمونه آن‌ها در جهان نديده‌ايد. نزديكي دبي به ايران و هواي مطبوعش در پاييز باعث مي‌شود كه ايراني‌هاي زيادي با تور دبي اين فصل را براي سفر به شهر لوكس و مدرن دبي انتخاب كنند. اينجا شهري است كه در آن سنت و مدرنيته در كنار هم به زيبايي قرار گرفته‌اند؛ شما علاقه‌مندان مي‌توانيد در هتل‌هاي لوكس و گران اقامت كنيد و به مراكز خريدي برويد كه از لوكس‌ترين مراكز دنيا به شمار مي‌روند.
اطلاعات مهم شهر دبي
دبي بزرگ‌ترين شهر امارات متحده عربي است و در ساحل جنوب شرقي خليج فارس قرار گرفته است و اين شهر از سمت شمال شرقي به شارجه، از جنوب به ابوظبي و از جنوب شرقي به سلطان‌نشين عمان منتهي مي‌شود. مساحت اين شهر عربي حدود 4.114 كيلومتر مربع بوده و طبق آمار سرشماري كه در سال 2018 ميلادي در اين شهر انجام شده 3.010.261 نفر در اين شهر سكونت دارند.

 

زبان رسمي: عربي
واحد پول: درهم
برق: 220ولت و 50 هرتز
كد كشور: +۹۷۱
شماره‌هاي اضطراري:
پليس (موارد اضطراري):
پليس (موارد غيراضطراري): 901
آمبولانس: 998
آتش‌ نشاني: 997
گارد ساحلي: 996
اختلاف ساعت با تهران: دبي نيم ساعت از تهران عقب‌تر است.
فرودگاه‌هاي بين‌المللي: فرودگاه بين ‌المللي دبي
نقشه گردشگري دبي

نقشه مترو دبي

قيمت تور دبي
مثل همه سفرهاي ديگر، هزينه‌هاي سفر به دبي نيز تا حدود زيادي به انتخاب‌هاي شما بستگي دارد. براي هتل‌هاي لوكس و ايرلاين‌هاي خارجي، طبيعتا بايد هزينه بيش‌تري بپردازيد. همچنين هر چه مدت اقامت‌تان بيش‌تر باشد، هزينه‌ها بالاتر مي‌روند. فاصله ايران با شهر دبي كوتاه است و به همين دليل اين سفر بايد قاعدتا ارزان‌تر از بسياري سفرهاي ديگر باشد اما به دليل افزايش نرخ ارز و فاصله گرفتن درهم امارات با ريال ايران، تفريحات دبي براي‌تان گران تمام خواهد شد. در نهايت قيمت تور دبي به عوامل مختلفي اعم از: رزرو بهترين و مناسب‌ترين هتل‌هاي همراه با وعده‌هاي غذايي، بليط رفت و برگشت هواپيما، نوع خدماتي كه ارائه مي‌شود، ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت، بيمه مسافرتي، تور ليدر فارسي زبان كاملا مسلط به زبان انگليسي، گشت شهري رايگان و ارائه سيم‌كارت و بسياري از موارد ديگر بستگي خواهد داشت.

 

تور دبي ارزان
راهكارهاي بسيار زيادي براي كمتر كردن هزينه سفر با تور دبي وجود دارد. اولين مسئله انتخاب فصل مناسب جهت اقدام به سفر كردن است و اگر مي‌توانيد گرما و شرجي بيش از حد هوا را تحمل كنيد، تابستان فصل ارزان و خوبي براي شماست چرا كه قيمت‌ها كاهش يافته‌اند و هتل‌ها و آژانس‌ها، آفرهاي خوبي ارائه مي‌كنند همچنين بهتر است تورهايي را انتخاب كنيد كه تعداد روزهاي اقامت‌شان كم‌تر باشد. در اين صورت هزينه كم‌تري جهت هتل و اقامت خواهيد پرداخت. انتخاب هتل هم يك عامل موثر ديگر در هزينه تمام شده سفر است. از تجملات چشم بپوشيد و هتل‌هاي ارزان و ميان‌رده را انتخاب كنيد تا قيمت تور دبي شما به نسبت پايين‌تر شود.

 

تور دبي لحظه آخري
بسياري از آژانس‌هاي هواپيمايي پروازها را چارتر مي‌كنند و در اين صورت، زماني كه ظرفيت مسافران به حد نصاب نرسد و همه صندلي‌ها پر نشوند، آفرهايي براي جذب مسافر ارائه مي‌دهند. البته اين در صورتي است كه مشكلي از بابت تهيه ويزا و سفر ناگهاني نداشته باشيد. در فصول كم‌گردشگر هم مي‌توانيد اين آفر‌ها را به وفور ببينيد و زماني آب و هواي دبي داغ و شرجي است و تعداد مسافران كم‌تر مي‌شود، آژانس‌هاي هواپيمايي قيمت‌ها را پايين مي‌آورند تا بتوانند مسافران بيش‌تري را جذب كنند. البته در نظر داشته باشيد كه در اين صورت، به دليل گرماي هوا، بيش‌تر روز را در فضاهاي سربسته خواهيد ماند و ممكن است نتوانيد زمان زيادي در ساحل دوام بياوريد.

جالب است بدانيد كه با توجه به قيمت سفر براي يك آمريكايي يا اروپايي ممكن است بهترين گزينه باشد البته جدا از مسافت آن اما براي يك ايراني كمي گران محسوب مي‌شود، ولي با تمام اين توصيفات مي‌بينيم و مي‌دانيد كه هنوز هم از لحاظ الويت‌بندي براي ايراني‌ها رتبه اول را دارد و يكي از دلايل عمده اين موضوع، نزديكي اين شهر زيبا به ايران مي‌باشد چرا كه اين نزديكي باعث مي‌شود كه سفر با ايرلاين خارجي هم براي مسافران ايراني مقرون به صرفه‌تر باشد و مهم‌تر اينكه هموطنان عزيز با توجه به بودجه خود مي‌توانند از ميان متنوع‌ترين تورهاي اين آژانس معتبر پكيج مورد نظر خود را انتخاب كنند بنابراين مي‌بينيم كه هر شخصي با هر بودجه‌اي مي‌تواند به آن سفر كند و از آنجاييكه رفت و آمد مكرر گردشگران باعث معروف شدنش شده است مي‌توانيد با اقامت در اين شهر شگفت‌انگيز، نهايت لذت را ببريد چرا كه هدف ما ارائه با كيفيت‌ترين و معقول‌ترين تورهاي مسافرتي به اين شهر مدرن و ديدني است، براي راحتي در انتخاب تور مي‌توانيد با ما تماس بگيريد و از مشاوره كارشناسان حرفه اي ما بهره بگيريد.


تور دبي از چه شهرهايي اجرا مي‌شود؟
تور دبي از تهران: همه روزه و با پرواز ايراني ايران اير، ماهان، فلاي دبي، امارات و اير عربيا
تور دبي از اصفهان: دو روز در هفته و با پرواز ايران اير و ماهان و فلاي دبي
تور دبي از مشهد: دو روز در هفته با پرواز ماهان و ايران اير
تور دبي از شيراز: سه روز در هفته با پرواز ايران اير، ماهان و امارات
تور دبي از كيش: همه روزه و با پرواز كيش اير
تور دبي از اهواز: سه روز در هفته با پرواز ايران اير

براي خريد بليط پرواز دبي، در هر زمان و از هر كجا كه سكونت داريد با آژانس سلام پرواز تماس گرفته و بليط پرواز امارات را رزرو نماييد.

 

بهترين زمان سفر به دبي

همانطور كه مي‌دانيد آب و هواي دبي؛ اين شهر لوكس و جذاب گرمسيري بياباني است. در اين شهر تابستان‌ها به شدت گرم و مرطوب و متوسط دماي روز حدود 41 درجه سانتيگراد و در شب حدود 30 درجه سانتي گراد مي‌باشد. زمستان‌ها گرم و كوتاه و متوسط دماي روز حدود 23 و در شب 14 درجه سانتي‌گراد برآورد شده است و نيز بيش‌تر روزهاي سال آفتابي است و مقدار بارش باران در دهه‌هاي اخير افزايش پيدا كرده و سالانه حدود 150 ميلي‌متر است كه بيش‌تر در ماه‌هاي آذر تا اسفند اتفاق افتاده است.

 

شايد اطلاع داشته باشيد كه آب و هواي دبي به دو فصل گرم و بسيار گرم تقسيم بندي مي‌شود، بنابراين منطقي است زماني را جهت سفر با تور دبي انتخاب كنيم كه آب و هواي مطلوب‌تري براي سفر پيش روي ما باشد. توصيه و پيشنهاد ما سفر در ماه‌هاي نوامبر تا آوريل بوده و با اينكه در اين 6 ماه آب و هواي دبي خنك نيست، اما دماي هوا به قدري است كه گردشگران مي‌توانند بدون دردسر به اين شهر راهي شده و لذت ببرند. البته به ياد داشته باشيد كه در 6 ماه گرم سال هم مسافرت‌هاي زيادي به اين مقصد انجام مي‌شود، اما اين سفرها در مقايسه با حجم سفر در فصل‌هاي زمستاني اندك شمار هستند.
جاذبه‌هاي گردشگري دبي
 


برج العرب (Burj Al Arab)
هتل برج العرب تنها هتل 7 ستاره جهان مي‌باشد و در ليست جاذبه‌هاي ديدني دبي قرار گرفته است و اين هتل محل اقامت مجلل و لوكسي ارائه مي‌‌دهد كه مشابه آن قطعا وجود ندارد. اين هتل درست در خط ساحلي روي يك جزيره مصنوعي اختصاصي قرار گرفته است، سازه‌ ‌هتل همانند يك بادبان طراحي شده و به يكي از نمادهاي موفقيت اقتصادي دبي بدل شده و شما مسافران در برج‌العرب مي‌توانيد از رستوران زيردريايي ال‌ ماهارا يا بار با منظره آسمان در طبقه 27 ام نهايت لذت ببرند.

 

مدينه جميرا (Madinat Jumeirah)
اين مكان اعجاب‌برانگيز به قدري شگفت‌انگيز و زيباست كه گروه بسياري از مسافران خارجي، تنها براي ديدن اين منطقه با تور دبي همراه مي‌شوند. در واقع در مدينه جميرا كه يكي از مشهورترين جاذبه‌هاي گردشگري دبي مي‌باشد حرف‌هاي زيادي براي گفتن وجود دارد، هر چيزي كه بخواهيد مي‌توانيد در آن ببنيد و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبي بيش‌تر آشنا شويد. در نهايت نوع ساخت اين منطقه درست همانند شهرهاي سنتي‌نشين اعراب است كه چشم‌ها را مي‌نوازد.

 

برج خليفه دبي (Burj Khalifa)
اين برج در دنيا تك و مثال‌زدني است و بلندترين ساختمان جهان هم به شمار مي‌رود. اگر مسافر تور دبي دقيقا در مركز شهر دبي باشد، مي‌تواند برج خليفه را به راحتي مشاهده كند. اين برج شگفت‌انگيزترين جاذبه دبي بوده و اينكه اين برج اتاق‌هاي بسيار شيك براي مسافران در نظر گرفته شده است. وجود انواع امكانات رفاهي، همانند: رستوران‌ها، سالن‌هاي سينما، مراكز بازي و ورزشي و … براي رفاه حال توريست‌ها وجود دارد.

 

پارك آبي وايلد وادي دبي (Wild Wadi Waterpark)
قطعا وقتي به مسافرت مي‌رويد، به دنبال هيجان انگيزترين جاذبه آن شهر مي‌گرديد و اين پارك آبي وايلد وادي دقيقا همان تفريحي است كه هر فردي آرزوي تجربه‌اش را دارد. توصيه مي‌كنيم به هيچ عنوان اين پارك را از دست ندهيد. ابتدا بگوييم كه اين پارك هفتمين پارك آبي دنيا هم بوده كه امكانات فوق‌العاده حرفه‌اي هم دارد. استخر موجي در اين پارك وجود دارد كه در خاورميانه بي‌مانند است و نيز اين پارك از قديمي‌ترين پارك‌هاي شهر دبي محسوب مي‌شود كه يك روز عالي را براي‌تان رقم خواهد زد.


بهترين هتل‌هاي دبي
 


هتل جميرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers Hotel)
هتلي لوكس و 5 ستاره در دبي “هتل جميرا امارات تاورز” نام دارد. اين هتل 400 اتاق دارد كه مجهز به تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره‌اي و مبلمان راحتي مي‌باشد و از مهم‌ترين امكانات آن مي‌توان به: اينترنت رايگان، پاركينگ رايگان، پذيرش 24 ساعته، خدمات تبديل ارز، صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره و استخر روباز اشاره كرد. مهم‌تر اين كه هتل در نزديكي جاده شيخ زايد و در فاصله كمي از دبي مال قرار گرفته است.

 


هتل آرماني دبي (Armani Dubai Hotel)
از ديگر هتل‌هاي پنج ستاره لوكس در دبي همين هتل آرماني مي‌باشد كه داراي 160 اتاق است و شامل امكانات واي‌فاي رايگان، پاركينگ رايگان و داراي سالن ماساژ و اسپاي لوكس و … مي‌باشد. هتل آرماني تنها 5 دقيقه با مركز خريد دبي فاصله دارد. فرودگاه بين ‌المللي دبي، 20 دقيقه با اين هتل فاصله دارد.

 


هتل آتلانتيس (Atlantis The Palm)
در جزيره نخل جميرا هتل زيبايي به نام آتلانتيس قرار دارد كه با 20 دقيقه رانندگي از هتل به فروشگاه امارات و برج خليفه خواهيد رسيد و داراي دسترسي عالي است. همچنين كلوپ لف امارات نيز در فاصله 3 كيلومتري آن بوده و اين هتل، ساحل شني اختصاصي هم دارد و چشم‌انداز زيبايي از خليج فارس را در معرض ديد همگان مي‌گذارد. هتل آتلانتيس داراي آكواريوم زير آب، امكان شنا كردن با دلفين‌ها و پارك آب اختصاصي است. ضمنا اتاق‌‌هاي هتل طراحي و دكور عربي دارد و مجهز به تلويزيون و ماهواره است.

 


هتل شانگري لا (Shangri La Hotel)
هتل شانگري لا دقيقا در شيخ زايد دبي قرار دارد. همچنين تا مركز خريد دبي‌مال و برج خليفه تنها 10 دقيقه با ماشين فاصله وجود دارد. به فاصله 5 دقيقه پياده‌‌روي از اين هتل به ايستگاه مترو مي‌رسيد و نيز در فاصله كم‌تر از پنج دقيقه با ماشين از هتل، پارك ساحلي جميرا قابل دسترسي مي‌باشد و از فرودگاه بين المللي دبي تا هتل نيز 15 دقيقه فاصله وجود دارد.
ليست هتل‌هاي دبي
 


در ادامه مي‌توانيد ليست هتل‌هاي دبي را مشاهده كنيد

 


هتل Phoenix Dubai
هتل Golden Square Dubai
هتل Sadaf Dubai
هتل Mayfair Dubai
هتل Grand Central Dubai
هتل Sun and Sands Dubai
هتل Ramada Deira Dubai
هتل Fortune Grand Dubai
هتل Millennium Plaza Dubai
هتل Hilton Creek Dubai
هتل Grand Hyatt Dubai
هتل Shangri La Dubai
هتل Sheraton Grand Dubai
هتل Ibis Mall Of The Emirates
هتل Empire Dubai
هتل Marco Polo Dubai
هتل Atana Dubai
هتل Sheraton Mall of the Emirates
هتل Delmon Boutique Dubai
هتل Rose Reyhan Duabi
هتل Orchid Dubai
هتل Novotel Dubai Al Barsha
هتل Rixos The Palm Dubai
هتل Phoenix Dubai
سوالات متداول
دريافت ويزا امارات چگونه است؟براي دريافت ويزاي دبي، بايد از پاسپورت، هر دو طرف كارت ملي و شناسنامه اسكن رنگي تهيه كنيد و اين مدارك را در اختيار آژانس سلام پرواز قرار دهيد. با ويزاي توريستي عادي، مي توانيد حد اكثر 15 روز در اين شهر اقامت داشته باشيد.
بهترين پرواز به دبي كدام است؟انتخاب بهترين پرواز به شخص مسافر و معيارهايي كه در نظر مي گيرد، بستگي دارد. در حال حاضر، ايرللاين هاي زير در مسير تهران – دبي فعال هستند: هواپيمايي امارات، ايران اير، ماهان اير، قشم اير و ايران ايرتور.
بهترين پارك هاي آبي دبي چه نام دارند؟پارك آبي وايلد وادي مشهورترين پارك در دبي است و با داشتن 30 وسيله هيجان انگيز براي گروه هاي سني مختلف، گردشگران بسياري را به خود جذب مي كند. پارك آبي آتلانتيس در جزيره پالم در رتبه دوم قرار دارد.
بهترين منطقه دبي براي گرفتن هتل كدام است؟بستگي دارد چه نوع اقامتي را مد نظر داشته باشيد. اگر به دنبال سبك لوكس هستيد، هتل هاي ساحلي جزيره پالم جميرا بي نظير هستند و اگر مي خواهيد هزينه كمتري بپردازيد، منطقه اي مثل Al Barsha با هتل هايي از برندهاي مختلف، گزينه مناسبي خواهد بود.

 


منبع : تور دبي


برچسب: تور دبي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۱۵ توسط:حيدري موضوع: نظرات (0)

تور استانبول

 تور استانبول

آشنايي با شهر استانبول قطعا براي همه شما هيجان‌انگيز خواهد بود. استانبول بزرگ‌ترين و مهم‌ترين شهر در ميان شهرهاي توريستي تركيه و همچنين مركز فرهنگي و تاريخي آن هم به شمار مي‌رود. دليل شهرت آن از لحاظ جفرافيايي اين است كه تنگه بسفر باعث شده كه نيمي از آن در منطقه اروپايي و نيم ديگرش در آسيا قرار بگيرد. اين شهر به دليل تاريخ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم در تور تركيه استانبول بسيار مورد توجه توريست‌ها و جهانگردان از سراسر جهان قرار گرفته است.
اگر مسافر تور استانبول شديد به هنگام تماشاي تعداد زيادي مرغ دريايي در بندر امنيو درست زماني كه برآمدن خورشيد شهر را روشن مي‌كند، قايق‌هاي لنگرانداخته را خواهيد ديد كه به آرامي در نوسان بوده و گويي به شما خوش‌آمد مي‌گويند. قطعا نمي‌توانيد در برابر عطر و بوي تازه شهر هنگامي كه اولين انوار روشنايي، ماهي‌هاي اطراف حوض ماهيگيري را روشن مي‌كند، مقاومت كنيد. همچنين خورشيد در حال غروب، هر شب شهر را به مانند يك نقاشي محو نور كرده و سايه‌هاي شمع‌گونه مساجد از شبه‌جزيره تاريخي برافراشته‌اند تا به شهر خوش آمد گويند. در آخر شما علاقه‌مندان مي‌توانيد تور ارزان استانبول و تور لحظه آخري استانبول را در بالاي همين صفحه در متنوع‌ترين حالت مشاهده كرده و بهترين و مناسب‌ترين تور مسافرتي استانبول را خريداري كنيد.


اطلاعات مهم شهر استانبول

شهر دوست‌داشتني استانبول در شمال غربي منطقه مرمر تركيه قرار گرفته و داراي مساحت 831/1 كيلومتر مربع است. بخش قديمي استانبول روي هفت تپه بنا شده كه همگي در ميان ديوار دفاعي شهر قرار‌ داشته‌اند. بلندترين نقطه استانبول تپه كامليكا (Camlica Hill) يا به تركي چامليچا تِپِسي (Çamlıça Tepesi) نام دارد كه حدود 267 متر از سطح دريا ارتفاع دارد. در ادامه مي‌توان گفت جمعيت اين شهر طبق آمار سرشماري كه در سال 2016 ميلادي انجام شده 14804116 نفر بوده است. توجه داشته باشيد كه استانبول داراي 3 فرودگاه به اسم‌هاي “فرودگاه آتاتورك” و “فرودگاه صبيحه گوكچن” و در نهايت “فرودگاه استانبول” كه به تازگي تاسيس شده است، مي‌باشد. هر چند كه پروازهاي بين‌المللي در فرودگاه استانبول انجام مي‌شوند ولي فرودگاه آتاتورك داراي موقعيت جغرافيايي بهتري بوده و به مكان‌هاي مهم شهر نزديك‌تر مي‌باشد برعكس فرودگاه جديد استانبول، كمي دورتر از شهر است.

زبان رسمي: تركي
پول رايج: لير تركي (TRY)، هر 1 لير تركيه (2,000 تومان)  
دين رسمي: تركيه كشوري سكولار است و بنابراين در اين سرزمين چيزي به نام دين رسمي وجود ندارد. با اين حال بيشترين جمعيت مذهبي اين كشور، يعني 97% را مسلمانان تشكيل داده‌اند كه اغلب آن ها سني مذهب هستند و شيعه ها در اقليت قرار دارند.
سوغات شهر: قهوه، ادويه، شيريني پسته‌اي، باقلوا و راحت القلوم، قهوه جوش، پوشاك، زيورآلات و …
پيش شماره تركيه: 90+
پيش شماره استانبول: 212 و 216
پليس: 155
آمبولانس: 112
آتش‌ نشاني: 110
امنيت ساحل:158
نقشه گردشگري استانبول

 

 
قيمت تور استانبول
اين روزها تور استانبول يكي از پرطرفدارترين تورهاي خارجي است كه اتفاقا قيمت مناسبي هم دارد. سفر به اين شهر زيبا تقريبا با هر بودجه‌اي براي هر مسافري ميسر است اما حداقل هزينه‌اي را براي اين سفر بايد در نظر بگيريد. به ياد داشته باشيد كه قيمت‌هاي تور استانبول در عيد و تابستان مطمئنا افزايش خواهد داشت لذا براي استانبول هم در انتخاب هتل و هم در انتخاب پرواز گزينه‌هاي زياد و متنوعي پيش رو داريد. از آنجايي كه ايراني‌ها زياد به اين شهر سفر مي‌كنند تقريبا تمام روزهاي سال پرواز از تهران به استانبول انجام مي‌شود. از طرفي اين شهر پذيراي توريست‌هاي زيادي از سراسر دنياست و همين امر باعث شده تا تعداد هتل‌ها و اقامتگاه‌هاي آن زيادتر از حد معمول باشد از هتل‌هاي ارزان گرفته تا هتل‌هايي لوكس براي سفرهاي لاكچري.

سوال بيشتر مسافران اين است كه قيمت تور استانبول چقدر است؟بايد به شما بگوييم كه قيمت تور تركيه استانبول در زمان‌هاي مختلف سال وابسته به عوامل مختلفي همچون آب و هوا، مناسبت‌ها و قيمت پرواز و هتل‌هاي متنوعمي‌باشد. بايد اين را هم بدانيد كه همواره بهتر است براي پيدا كردن قيمت دقيق تورهاي استانبول هر روز سايت را چك كنيد. در ضمن سيستم سرچ تورهاي مسافرتي مجموعه ما به اين صورت است كه از صفحه اصلي وب‌سايت و بخش سرچ نام مقصد مورد نظر خود را وارد كرده تا تمامي تورهايي كه براي آن مقصد برنامه‌ريزي شدند، خيلي راحت در دسترس شما قرار بگيرند. در ادامه تورهاي استانبول در طيف گسترده‌اي قرار داده شده و پروازها و هتل‌ها گارانتي شده‌اند. در ضمن خدمات تور استانبول شامل پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهي، گشت‌هاي شهري متنوع با تور ليدر فارسي زبان در استانبول، بيمه مسافرتي، هتل متنوع در استانبول با خدمات و سرويس‌هاي مختلف مي‌باشد كه همه اينها در قيمت تور استانبول تاثير گذار هستند.

 
تور استانبول ارزان
پيدا كردن تور ارزان استانبول كار سختي نيست تنها بايد چند نكته را رعايت كنيد. قبل از هر چيز شما با انتخاب پروازهاي ايراني و همين‌طور صندلي‌هاي معمولي مي‌توانيد در هزينه سفرتان صرفه جويي كنيد. موضوع بعدي انتخاب هتل است كه اكثر افراد بيشتر به ستاره‌هاي آن توجه مي‌كنند. درست است كه هتل‌هايي با ستاره بيشتر گران‌تر هستند اما بد نيست بدانيد برخي هتل‌ها تنها به دليل موقعيت‌شان در شهر هزينه بيشتري دارند مثلا هتل‌هاي پنج ستاره نزديك ميدان تكسيماز هتل‌هاي پنج ستاره مناطق ديگر گران‌تر هستند. پس هم با انتخاب هتل‌هاي 3 يا 4 ستاره و هم با انتخاب مناطقي كه كمتر مورد توجه هستند مي‌توانيد در اين مورد صرفه جويي كنيد. از طرفي تور ارزان استانبول را بيشتر مي‌توانيد در اوايل مهر با شروع مدارس و يا فصل‌هاي سردتر پيدا كنيد چون در اين زمان، حجم مسافران كاهش مي‌يابد.

 
تور استانبول لحظه آخري
تور لحظه آخري يكي از بهترين فرصت‌ها براي سفري ارزان به استانبول است خصوصا كه سفر به اين شهر و ديگر شهرهاي تركيه ويزا نمي‌خواهد و تنها با داشتن پاسپورت معتبر مي‌توانيد راهي سفر شويد. تورهاي لحظه آخري بيشتر در زمان‌هاي كم‌توريست پيدا مي‌شود چون مردم به دلايلي مانند سردي هوا يا مثلا شروع فصل درس يا امتحانات كمتر به سفر مي‌روند. آژانس‌ها نيز براي ترغيب به سفر آفرها و تخفيف‌هاي خوبي به مسافران ارائه مي‌كنند كه وسوسه‌انگيز است. البته براي سفرهاي لحظه آخري هميشه بايد آماده باشيد چون از زماني كه تور را رزرو مي‌كنيد تا شروع سفر حداكثر يكي دو روز زمان داريد و حتي گاهي تورهايي براي چند ساعت بعد پيدا مي‌كنيد كه قيمت و شرايط عالي دارند و تنها بايد آماده سفر باشيد.


بهترين زمان سفر به استانبول
در ابتدا بدانيد كه استانبول به دليل موقعيت مكاني، در نواحي آب و هوايي متفاوتي قرار گرفته است و داراي چندين خرداقليم است. آب ‌و هواي مديترانه‌اي، آب ‌و هواي گرمسيري مرطوب و آب ‌و هواي اقيانوسي در بخش‌‌هاي مختلف شهر قابل مشاهده است و قرار گرفتن در كنار دو پهنه‌ آبي متفاوت، يكي ديگر از دلايل تنوع آب و هوايي در اين شهر جذاب مي‌باشد. ژوئيه گرم‌ترين ماه سال است و ميانگين دماي هوا به 24 درجه مي‌رسد و همچنين فوريه با ميانگين دماي 6 درجه، سردترين ماه سال شناخته مي‌شود و ضمنا ماه ژانويه با ميانگين ميزان بارندگي 100 ميلي‌متر، مرطوب‌ترين ماه سال به شمار مي‌رود. در ادامه استانبول و تركيه‌ اروپايي، تابستان‌هاي گرم و زمستان‌هاي سرد همراه با بارش برف را تجربه مي‌كند و فصول بهار و پاييز يعني از آوريل تا مه و از سپتامبر تا اواسط نوامبر، بهترين زمان براي سفر به استانبول مي‌باشد درست زماني كه دماي هوا مطبوع و آسمان شهر صاف است.
تور استانبول از شهرهاي ديگر
پروازهاي استانبول علاوه بر فرودگاه امام خميني تهران از طريق چندين فرودگاه بين‌المللي ديگر نيز از مبدا شهرستان هاي مهم انجام شده و قابل تهيه مي‌باشد از مهم ترين اين شهرها مي توان به تور استانبول از تبريز اشاره كرد كه از مبدا تهران كوتاه تر است. اما تور استانبول از شيراز كه بسيار دورتر از تهران بوده و ساعت پروازي طولاني تري را مي طلبد نيز مخاطبين زيادي دارد. 
در تور استانبول از اصفهان به تعداد پروازهاي زياد و همه روزه بايد اشاره كرد كه باعث شده است تورهاي لحظه آخري استانبول نيز قابل انجام باشد. حال اگر بخواهيد از مشهد به استانبول سفر كنيد،ايرلاين هاي متفاوت و تنوع انتخاب بيشتري در تور استانبول از مشهد خواهيد داشت.
جاذبه‌هاي گردشگري استانبول
اياصوفيه (Hagia Sophia)
مسجد شگفت انگيز “اياصوفيا” اولين مكاني است كه با تور استانبول بايد از آن ديدن كنيد. اين مسجد در بخش اروپايي استانبول قرار گرفته شده و به مدت 1000 سال كليساي امپراتوري روم شرقي بوده، اما در قرن 15 توسط معمار عثماني بنام “سينان”، به مسجدي با‌شكوه در ميان اماكن ديدني استانبول تبديل شده است. ديدن اين مسجد، جزو تجربيات جالب و به يادماندني سفر شما به اين شهر خواهد شد.

 

 

مسجد سلطان احمد (Sultanahmet Camii)

مسجد سلطان احمد را بايد يك بناي باشكوه و پر از عظمت و زيبايي در ميان جاذبه‌هاي تاريخي استانبول نام برد. اين مسجد زيبا شما را شيفته خود مي‌كند و تجربه تاريخي جالبي براي شما مي‌سازد. مسجد سلطان احمد به علت تزيين با كاشي‌هاي آبي به “مسجد آبي” هم مشهور است. در آخر مسجد آبي با قدمتي 400 ساله، يكي ديگر از بناهاي باشكوه شهر استانبول بوده كه در نزديك اياصوفيه قرار گرفته است.

 

 

آب ‌انبار تاريخي باسيليكا (Basilica Cistern)
بعد از ديدن اياصوفيا و مسجد آبي حتما ديدن از آب‌انبار تاريخي باسيليكا را در برنامه سفرتان بگنجانيد. اين مكان جزو مشهورترين جاذبه‌هاي گردشگري استانبول سر و صدايي به پا كرده و اينكه اين آب ‌انبار محبوب نزديك اين دو مسجد مي‌باشد. در زمان امپراتوري بيزانس، زماني ‌كه استانبول را با قسطنطنيه مي‌شناختند، بنا شده و مهم است بدانيد كه حدود 300 ستون با سرستون‌هاي طرح‌دار در اين آب‌انبار خودنمايي مي‌كنند كه شكوه آن‌‌ها باعث شده به آن قصر وارونه هم بگويند. و از آب ‌انبار اين هتل زيبا در منطقه بي اوغلو شناخته شده و مورد توجه است! اتاق‌هاي آن فوق‌العاده راحت و آرامش بخش بوده كه به سبك نئوكلاسيك طراحي شده‌اند. ضمنا درون اتاق‌ها، حمام خصوصي با وان آب گرم به همراه وسايل بهداشتي و آرايشي قرار داده شده است. دسترسي به اينترنت پرسرعت و داشتن چشم‌انداز ويژه به شهر از ديگر خصوصيات اين هتل محسوب مي‌شوند.باسيليكا به‌ عنوان يكي از زيباترين مكان‌هاي ديدني استانبول ياد مي‌كنند كه قطعا ارزش ديدن دارد.
بهترين هتل‌هاي استانبول
هتل اليت ورلد (Elite World Istanbul Hotel)
اين هتل زيبا در منطقه بي اوغلو شناخته شده و مورد توجه است! اتاق‌هاي آن فوق‌العاده راحت و آرامش بخش بوده كه به سبك نئوكلاسيك طراحي شده‌اند. ضمنا درون اتاق‌ها، حمام خصوصي با وان آب گرم به همراه وسايل بهداشتي و آرايشي قرار داده شده است. دسترسي به اينترنت پرسرعت و داشتن چشم‌انداز ويژه به شهر از ديگر خصوصيات اين هتل محسوب مي‌شوند.

گرند جواهر استانبول (Grand Cevahir Hotel)
هتل بعدي هتل گرند جواهر نام دارد كه در منطقه‌اي به نام شيشلي در فاصله 8/3 كيلومتري ميدان تقسيم قرار دارد. مي‌توان گفت محل قرارگيري اين هتل در منطقه‌اي آرام و خلوت مي‌باشد. در ضمن اين هتل داراي 323 اتاق است و اتاق‌هاي آن جادار، مجهز به سرويس خواب و نشيمن زيبا و عالي هستند.

 

يكي ديگر از بهترين هتل‌هاي اين مقصد همين هتل مركور است كه كاملا در مركز شهر استانبول قرار گرفته است. اين هتل داراي ديد كاملا مشرف به شهر و موقعيت عالي است. اتاق‌هاي هتل همگي داراي دكوراسيوني ساده و شيك بوده و داراي ديوارهاي عايق صدا، گاو صندوق، ميز كار و سرويس خواب بسيار راحت مي‌باشند.

هتل 5 ستاره ديوان استانبول (Divan Istanbul Hotel)
اقامتگاه لاكچري و جذاب بعدي در استانبول، هتل ديوان بوده كه داراي طراحي مدرن و زيبا است. اين هتل از نظر دسترسي بسيار عالي بوده؛ به صورتي كه با بسياري از خيابان‌هاي شلوغ استانبول تنها چند قدم فاصله دارد. علاوه بر اين اتاق‌هاي هتل داراي طراحي منحصر به‌فرد و مناسبي بوده و نمايي از شهر را به شما هديه مي‌دهد. در اين هتل خدمات ۲۴ ساعته امكانات اقامتي براي شما فراهم مي‌باشد.
ليست هتل‌هاي استانبول
در ادامه ليست همه هتل‌هاي استانبول را مشاهده بفرماييد

هتل Taksim Palmiye Istanbul
هتل Urban suites Istanbul
هتل Sabena Istanbul
هتل Klas Istanbul
هتل Golden Park Istanbul
هتل Central palace Istanbu
هتل Hilton Bomonti Istanbul
هتل Biz Cevahir Istanbul
هتل Marinem Istanbul
هتل Alfa Istanbul
هتل Marmaray Istanbul
هتل Grand Hilarium Istanbul
هتل All Seasons Istanbul
هتل Feronya Istanbul
هتل Grand Halic Istanbul
هتل Konak Istanbul
هتل Actuel Life Istanbul
هتل Golden Age Istanbul
هتل Grand Oztanik Istanbul
هتل Surmeli Istanbul
هتل Zurich Istanbul
هتل Metropolitan Istanbul
هتل Riva Istanbul
هتل Larespark Istanbul

بهترين مراكز خريد در تور تركيه استانبول چه نام دارند؟
استانبول مال يكي از بزرگترين مراكز خريد تركيه است و نمايندگي برندهاي مختلف ترك و جهاني را مي توانيد در آن مشاهده كنيد. مركز خريد فروم هم از برزگترين پاساژهاي اروپايي تركيه است و برندهاي مشهوري در آن شعبه دارند.

هتل هاي نزديك ميدان تكسيم كدامند؟
هتل هاي بسياري با درجه كيفي مختلف، در اين منطقه مهم قرار دارند كه از جمله آن ها مي توان به مارمارا تكسيم مترو پارك، تكسيم هيل، اكسپرس استار و … اشاره كرد.

برندهاي معروف در كدام منطقه استانبول قرار دارند؟
براي دسترسي به نمايندگي برندهاي مشهور، بايد به مراكز خريد مهم برويد. براي مثال مركز خريد ايستينه در خيابان كادسي و محله پينار، شعبه هايي از برندهاي برتر مثل پرادا، آرماني، شنل، زارا و ديور را در خود جاي داده است.

معروف ترين بازارهاي استانبول كجا هستند؟
گرند بازار استانبول يكي از بزرگ ترين و قديمي ترين بازارهاي جهان است و در خيابان كاپالي چارشي قرار دارد. بازار فاتح در خيابان پشت مسجد فاتح هم يك بازار محلي است كه از ميوه و سبزي تا پوشاك را با قيمت مناسب مي توانيد در آن پيدا كنيد. بازار كاديكوي هم سه شنبه و جمعه برگزار مي شود و بين خانم ها طرفدار زياد دارد.

منبع : تور استانبول


برچسب: تور استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۰۷ توسط:حيدري موضوع: نظرات (0)

تور آنتاليا

تور آنتاليا
تور آنتاليا نگين مديترانه؛ يكي از خوش آب و هواترين شهرهاي توريستي كناره درياي مديترانه بوده كه هر گردشگري حداقل يك بار به آن سفر كرده است. آنتاليا، محلي ايده‌آل و رويايي است كه شما را محو آرامش و زيبايي خود مي‌كند. شهر آنتاليا پر از جاذبه‌هاي طبيعي بكر و اماكن تاريخي و قديمي مي‌باشد. در سفر به اين شهر، اقامت در هتل‌هاي لوكس و يوآل آنتاليا قطعا سفري هيجان‌انگيز و به يادماندني را براي شما خواهد ساخت. آنتاليا، اين روزها به يكي از محبوب‌ترين مقصدهاي گردشگري تركيه تبديل شده و از بزرگ‌ترين شهرها در سواحل مديترانه‌اي غرب تركيه محسوب مي‌شود. اين شهر تركيبي از سنت و مدرنيته بوده و جاذبه‌‌هاي تاريخي آن در كنار امكانات و تفريحات مدرن و جذابش، از آنتاليا يك مقصد گردشگري جذاب ساخته است. در سفر با تور آنتاليا در بخش تاريخي آن مي‌توانيد در اقامتگاه‌هاي سنتي، خانه‌‌هاي تاريخي به سبك عثماني اقامتي متفاوت را تجربه كنيد. گشت و گذار در شهرهاي باستاني اطراف آنتاليا، فرصتي بي‌نظير براي سفري به دل تاريخ است. علاوه بر اين، سواحل زيبا يكي ديگر از جذابيت‌هاي آنتاليا براي علاقه‌مندان به طبيعت است.
اطلاعات مهم شهر آنتاليا
جالب است بدانيد كه اين شهر در شمال خليج آنتاليا واقع در جنوب غربي كشور تركيه است و بزرگترين شهر اين كشور در ساحل مديترانه به شمار مي‌رود. آنتاليا با مساحت 1417 كيلومتر مربع در دره‌اي ساحلي جاي گرفته و با رشته كوه‌هاي تاروس محاصره شده است. مهم است بدانيد زمان محلي آنتاليا يك ساعت و نيم از ساعت ايران عقب‌تر است. اين شهر از سمت شمال با شهر بوردور، از جنوب با درياي مديترانه، از شرق با شهر سريك، از غرب با شهر كوركوتلي و از جنوب غرب با شهر كمر احاطه گرديده است. جمعيت آنتاليا، مطابق با آمار سرشماري كه در سال 2014 ميلادي انجام گرفته، حدود يك ميليون و دويست هزار نفر بوده است. اگر مسافرت با تور زميني آنتاليا را انتخاب كنيد كه وسيله نقليه شما از مبدا تهران اتوبوس در نظر گرفته مي شود .اما اگر تور هوايي آنتاليا انتخاب شماست كه حتما بايد در مورد پروازهاي آن اطلاعات داشته باشيد؛ شايان ذكر است پرواز به آنتاليا به دو صورت انجام مي‌گردد.

پروازهاي ايراني مثل: ايران اير، ماهان و … كه در يكي از فرودگاه‌هاي اسپارتا و يا دنيزلي توقف دارند و تا آنتاليا فقط چند ساعت فاصله دارد.

پروازهاي ترك مثل: تركيش، سان اكسپرس و … كه به صورت مستقيم انجام مي‌شوند و در فرودگاه اصلي آنتاليا بر زمين مي‌نشينند به همين دليل گران‌تر از پروازهاي ايراني هستند.

 

 

 


زبان رسمي: تركي استانبولي
واحد پول: لير تركيه
نوع برق شهري: ۲۳۰ ولت/ ۵۰ هرتز
كد كشور: ۹۰+
شماره‌هاي اضطراري: ۱۱۲
اختلاف ساعت تركيه به آنتاليا: يك ساعت و نيم از تهران عقب‌تر است.
فرودگاه‌هاي بين‌المللي: فرودگاه آنتاليا
نقشه گردشگري آنتاليا

قيمت تور آنتاليا
آنتاليا شهري ساحلي بوده كه بسياري از گردشگران توجه ويژه‌اي به آن دارند. از نظر قيمت‌ها معمولا اين شهر از استانبول و بعضي ديگر از شهرهاي تركيه گران‌تر است؛ البته هزينه‌ها طوري نيست كه از سفر به آن صرف‌نظر كنيد. قيمت تور آنتاليا بيشتر از هر چيزي به نرخ هتل‌تان بستگي دارد چون غالب مسافران اين شهر، به دنبال جايي براي آرامش و استراحت هستند. تور آنتاليا معمولا از 6 ميليون تومان شروع مي‌شود و بسته به هتل انتخابي و كيفيت خدمات افزايش قيمت خواهد داشت. البته در نظر داشته باشيد، هزينه تور علاوه بر هزينه اتاق شامل بليط هواپيما، گشت شهري، بيمه مسافرتي و … نيز مي‌شود. آنتاليا به طور كلي آب و هوايي معتدل و مطبوعي دارد و تغييرات فصلي كمتر روي آن اثر مي‌گذارد؛ به همين علت تقريبا در تمام روزهاي سال اين امكان هست كه شما به اين شهر سفر كنيد. در آخر بايد اين را هم بدانيد كه تور آنتاليا با توجه به نوع ايرلاين (داخلي – خارجي)، نوع هتل و ساير امكانات موجود در پكيج، متغير مي‌باشد.

 

تور آنتاليا ارزان
با وجود اين كه آنتاليا از بعضي شهرهاي تركيه گران‌تر است اما با اين حال مي‌توانيد سفري ارزان را براي خود تدارك ببينيد؛ براي اين منظور، در فصل‌هاي سردتر كه معمولا حجم سفرها كاهش مي‌يابد تا خانواده‌ها در طول سال تحصيلي، بيشتر روي درس بچه‌ها تمركز داشته باشند مي‌توانيد تور آنتاليا را با قيمت ارزان‌تري خريداري كنيد. در ضمن در اين زمان، هتل‌ها و بليط‌هاي هواپيما تخفيف و آفرهاي عالي دارند لذا بهترين زمان سفر براي شماست.

 


اگر قصد خريد تور ارزان آنتاليا را داريد و در عين حال مي‌خواهيد از تمامي امكانات هتل هم بهره‌مند شويد پيشنهاد ما اين است كه اواخر خرداد يا شهريور و مهرماه را براي سفر انتخاب كنيد. موضوع مهم بعدي كه با افزايش و كاهش قيمت تورهاي آنتاليا ارتباط مستقيمي دارد؛ نوع هتل و اقامتگاه رزرو شده در پكيج تور مسافرتي خريداري شده مي‌باشد. ضمنا علاوه بر درجه هتل و نوع خدمات آن (ALL ،UALL ،FB و … )، هزينه هر شب اقامت در هتل‌هاي اين شهر ساحلي به فصل و زمان تور خريداري شده شما نيز بستگي خواهد داشت. در فصول پرگردشگر يعني تعطيلات تابستان يا عيد نوروز كه تقاضاي خريد تور بين مسافران بالا مي‌رود، هزينه اقامت در هتل‌ها نيز افزايش مي‌يابد.
تور آنتاليا لحظه آخري
سال‌هاست كه تورهاي لحظه آخري فرصتي عالي براي سفرهاي ارزان به شمار مي‌روند كه اين موضوع در مورد آنتاليا نيز صادق است. البته به شرطي كه هميشه براي سفر آماده باشيد چرا كه در اين نوع تورها، نهايتا يك يا دو روز براي آمادگي پيش از سفر فرصت داريد. به طور كلي تور آنتاليا نيازي به اخذ ويزا نداشته و از اين جهت سفر با تورهاي لحظه آخري بسيار راحت است.

 


تورهاي خارجي لحظه‌آخري بيشتر براي كشورهايي پيش مي‌آيند كه از گردشگران ايراني، ويزا نمي‌خواهند مثل تور لحظه آخري آنتاليا. اين تورها به نوعي در زمان طلايي سفر به آنجا گذاشته مي‌شوند لذا انواع آفر تور آنتاليا بسيار پر طرفدار شده و گردشگران زيادي براي تورهاي لحظه آخري داوطلب مي‌باشند.
چگونه به آنتاليا برويم؟
قبل از خريد بليط هواپيما يا تور آنتاليا بايد بدانيد كه معمولا دو سري پرواز از ايران به مقصد آنتاليا برگزار مي‌گردد: پروازهاي ترك و پروازهاي ايراني. لازم به ذكر است كه پروازهاي ايراني در فرودگاه اسپارتا فرود مي‌آيند كه فرودگاه كوچكي است و حدود 3 ساعت (140 كيلومتر) با شهر آنتاليا فاصله زماني دارد. در تورهايي كه با پروازهاي ايراني برگزار مي‌شوند، گردشگران ايراني از اين فرودگاه با تور ليدرها و با اتوبوس يا ون‌‌هاي توريستي به هتل‌‌هاي‌شان انتقال داده مي‌شوند. شايان ذكر است كه؛ پروازهاي ترك (پرواز مستقيم تهران آنتاليا) معمولا نسبت به پروازهاي ايراني گران‌‌تر هستند. اين پروازها به مقصد فرودگاه آنتاليا انجام مي‌‌شوند كه فرودگاه اصلي اين شهر محسوب مي‌شود. اين فرودگاه در 10 كيلومتري مركز شهر قرار گرفته و از پرترددترين فرودگاه‌ها حتي در سطح قاره ‌اروپا محسوب مي‌شود كه سالانه پذيراي حدود 22 ميليون نفر مسافر مي‌باشد. ضمنا اتوبوس‌‌هاي هاواش در فرودگاه آنتاليا به طور مرتب مسافران را به پايانه‌ اتوبوسراني اين شهر (و مسير بالعكس) جا به‌ جا مي‌‌كنند.


بهترين زمان سفر به آنتاليا
در ماه آوريل شما مي‌توانيد تجربه‌اي ناب و دل‌انگيز از سفر به آنتاليا داشته باشيد، زيرا اين ماه بيشترين طرفداران سفر را به خود اختصاص داده و در اصطلاح توريستي‌ترين فصل آنتاليا نيز به شمار مي‌رود، البته اين فصل شلوغ آنتاليا تا دسامبر ادامه پيدا مي‌كند و به جرات مي‌توان گفت كه بهترين زمان سفر به آنتاليا در ماه آوريل يعني از 12 فروردين تا 10 ارديبهشت ماه است. اين زماني است كه آب و هواي اين شهر ساحلي معتدل، دلپذير بوده و جمعيت توريست‌ها هنوز خيلي زياد نيست. البته توجه داشته باشيد كه مسافران آنتاليا در ماه‌هاي آوريل تا دسامبر يعني 12 فروردين ماه تا 10 دي ماه نمره بالاتري را دارند و همچنين ماه‌هاي ژانويه تا مارس (11 دي تا 11 فروردين)، به علت سرماي آب و هوا و ايجاد مشكل براي بازديد از جاذبه‌‌ها و سواحل زيباي اين شهر ساحلي، فصل خلوت گردشگري آنتاليا به‌ شمار مي‌‌آيند كه مي‌توانيد تور ارزان آنتاليا را در متنوع‌ترين حالات خود تجربه كنيد.

 


اگر بخواهيم بهترين زمان سفر به آنتاليا را بر اساس آب و هواي آن به شما بگوييم؛ مي‌توان گفت كه: بين 26 فوريه تا 10 ژوئن (7 اسفند تا 20 خرداد) و 24 سپتامبر تا 16 دسامبر (2 مهر تا 25 آذر) هم مي‌توانند در ليست ماه‌هاي گردشگري اين شهر قرار بگيرند. البته توجه داشته باشيد كه دماي ميانگين در اين شهر بسيار متغير است. آب و هوا با در نظر گرفتن رطوبت به جز چند هفته بسيار گرم در تابستان با شانس پايين بارش باران، در آنتاليا بسيار دلپذير و عالي مي‌باشد و اين شهر در مقايسه با مقاصد گردشگري جهاني در خصوص آب و هواي مناسب خود، توانسته نمره 71 از 100 را به خود اختصاص دهد.
جاذبه‌هاي گردشگري آنتاليا
 


دروازه هادريان (Hadrian’s Gate)
يكي از تاريخي‌ترين، بي نظيرترين و معروف‌ترين اماكن تاريخي شهر آنتاليا “دروازه هادريان” نام دارد كه خود مردم تركيه اين دروازه را با عنوان “اوچ قاپيلار” مي‌شناسند. جالب است بدانيد كه اين دروازه، بخشي از ديوار مرزي فوق‌العاده‌اي است كه در گذشته‌هاي بسيار دور به دور شهر سريك كشيده شده است. دروازه هادريان امروزه تنها دروازه باقي مانده از شهر قديمي و تاريخي سريك بوده و جذابيت‌هاي زيادي را در خود جاي داده است.

 

 


آمفي‌تئاتر آسپندوس (Aspendos)
اين آمفي‌تئاتر معروف و قديمي زيبا، يكي ديگر از مناطق مهم تاريخي آنتاليا مي‌باشد كه در منطقه تاريخي سريك قرار دارد. هر گردشگر و توريستي با بازديد از اين آمفي‌تئاتر بخشي از تاريخ تركيه را از نزديك لمس خواهد كرد.

 


مناره‌ ييولي (Yivli Minare)
اين مناره يكي ديگر از جاذبه‌‌هاي تاريخي و در اصطلاح نماد شهر آنتاليا مي‌باشد. معماري اين بنا، بهترين نمونه معماري سلجوقي را به نمايش گذاشته است كه بسيار باشكوه است. مناره ييولي پايه‌اي مربعي دارد و در انتهاي آن يعني بالاترين قسمت مناره، استوانه‌اي هشت ضلعي و كنگره‌دار ديده مي‌شود كه زيبايي آن را دوچندان كرده است.

 

ساحل كنيالتي (Konyaaltı)

 


از ميان تمام سواحل زيبا و چشم‌نواز اين شهر توريستي مي‌توان به “ساحل كنيالتي” اشاره نمود كه از مركز شهر فاصله چندان زيادي ندارد. اين مكان ديدني، هميشه مملو از گردشگر و توريست بوده و يكي از مشهورترين و پرطرفدارترين سواحل آنتاليا هم مي‌باشد. ساحل زيباي كنيالتي با داشتن مراكز تفريحي، رستوران‌‌ها و … مسافران علاقه‌مند را به خود جذب مي‌كند.

 

 

بهترين هتل‌هاي آنتاليا
 


هتل كنكورد (Concorde De Luxe Resort)
هتل 5 ستاره‌ي بسيار بزرگ و محبوب در آنتاليا “هتل كنكور” است. اين هتل، در يكي از بهترين مكان‌هاي آنتاليا قرار گرفته شده است. ضمنا ساحل لار در فاصله چند قدمي اين هتل بوده و به علت رعايت بهداشت، اين هتل برنده جايزه Blue Flag شده است. اگر راهي اين هتل هستيد بدانيد كه داراي اتاق‌هاي استاندارد و همچنين سوئيت‌هاي بسيار مجلل و زيباست. همچنين داراي يك بوفه باز بوده كه در آن انواع و اقسام گزينه‌هاي غذاهاي تركي و خوراكي‌هاي خوشمزه به مسافران ارائه مي‌شود.

 


هتل باروت لارا (Barut Lara)
هتل باروت در مكاني از شهر آنتاليا واقع شده كه چشم‌انداز بسيار زيبايي به امواج نيلگون دريا و طبيعت سبز محيط اطراف دارد. باروت مكان مناسبي براي تفريح، طبيعت‌گردي، تمدد اعصاب و گذراندن اوقات با اعضاي خانواده است. اتاق‌هاي بزرگ اين هتل، داراي بالكن‌هاي جادار با ميز و صندلي بوده و در هر اتاق تلويزيون، تخت و سيستم چاي نسكافه قرار داده شده است.

 


هتل كرون پلازا (Crowne Plaza Antalya)
از هتل كرون پلازا با عنوان يكي از بهترين و مشهورترين هتل‌هاي آنتاليا نام برده مي‌شود كه در ساحل مشهور كونيا غير مجاز مي باشدي (Konyaalti) قرار گرفته است. اين هتل مجهز به امكاناتي نظير: استخرهاي سرپوشيده و روباز، اينترنت بي‌سيم (WiFi)، اتاق‌هاي لوكس، 3 رستوران بزرگ داراي منوي كامل از غذاهاي تركي و بين ‌المللي، بوفه صبحانه با امكان سرو غذا در اتاق و تراس است.

 


هتل ريكسوس آنتاليا (Rixos Downtown Antalya)
هتل ريكسوس يكي ديگر از هتل‌هاي برگزيده و محبوب نوار ساحلي آنتاليا بوده كه با پياده‌روي در فاصله 4 دقيقه‌اي از ساحل قرار دارد. اين هتل در ميان جنگل‌‌هاي سرسبز و بكر پارك فرهنگي آتاتورك، در جوار ساحل كونيا غير مجاز مي باشدي و رشته كوه توروس قرار گرفته است. از امكانات و جذابيت‌هاي اين هتل مي‌توان به: منظره پانوراماي تراس هتل، استخر تالابي و ترنسفر رايگان به نوار ساحلي در فاصله 300 متري اشاره نمود.

 

سوالات متداول
بهترين هتل هاي 5 ستاره آنتاليا چه نام دارند؟آنتاليا به داشتن هتل هاي عالي معروف است. از جمله بهترين و لوكس ترين هتل هاي 5 ستاره اين شهر مي توان به آسترا كرملين،ليماك لارا،آداليا اليت،ميراكل،تايتانيك لارا،سلكتوم لاكچري،رويال وينگز،تايتانيك مردان پالاس، گرند پارك لارا، آسكا لارا، فيم رزيدنس لارا و هتل سوئنو … اشاره كرد.
منظور از خدمات uall چيست؟هتل هايي با امكانات جامع و فراوان، كه در آن ها مي توانيد به صورت 24 ساعته از غذاها و نوشيدني هاي رستوران استفاده كنيد، uall يا Ultra Inclusive ناميده مي شوند. در اين حالت، نيازي به پرداخت صورتحساب جداگانه براي غذا نيست.
ارزان ترين هتل هاي ساحلي آنتاليا كدامند؟از جمله ارزان ترين هتل هاي آنتاليا مي توان به گوليزار 2 ستاره اشاره كرد كه با ساحل كنيالتي تنها 150 متر فاصله دارد. آنتاليا پالاس هم يك هتل خوب با قيمت مناسب است كه يك ساحل اختصاصي در لارا دارد.
آيا از تهران به آنتاليا پرواز مستقيم وجود دارد؟ايرلاين هاي ايراني پرواز مستقيم به آنتاليا ندارند و معمولا در فرودگاه شهرهايي مثل اسپارتا يا دنيزلي فرود مي آيند و تا آنتاليا ترانسفر زميني دارند. براي پرواز مستقيم به آنتاليا بايد ايرلاين هاي ترك را انتخاب كنيد كه البته كمي تفاوت قيمت دارند.

 

منبع : تور آنتاليا


برچسب: تور آنتاليا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۷:۵۷ توسط:حيدري موضوع: نظرات (0)

تور مارماريس

 


 


تور مارماريس
نام مارماريس، يكي از جذاب‌ترين شهرهاي توريستي دنيا، از مارمارون يعني همان مرمر گرفته شده است. در اصل مارماريس (Marmaris) يك شهر ساحلي بسيار زيباي مديترانه‌‌اي با ساحلي مملو از گردشگر و تفريگاه‌هاي ساحلي بزرگ است. اين شهر در بين كوه‌هاي پوشيده از درختان سبز و آب‌هايي شفاف به رنگ آبي فيروزه‌اي قرار گرفته است كه همين موضوع باعث شده تا مكان خوبي براي قايقراني و غواصي به‌شمار رود. مارماريس يكي از محبوب‌ترين شهرهاي تركيه و تور مارماريس از پرطرفدارترين تورهاي تركيه مي‌باشد، جاذبه‌هاي گردشگري مارماريس چنان چشم هر بيننده‌اي را به خود خيره مي‌كند كه هر كسي با ديدن عكس‌‌هاي آن به فكر تجربه سفري هيجان‌انگيز به اين شهر جذاب و زيبا مي‌افتد.

شهر بندري مارماريس به عنوان بندر بهشتي مديترانه شناخته مي‌شود كه از نظر جذابيت در صنعت گردشگري مانند يك جواهر با ارزش است. در سفر با تور مارماريس خواهيد توانست از انواع امكانات رفاهي با كيفيت عالي، هتل‌ها و رستوران‌هاي لوكس، مراكز خريد لاكچري و جاذبه‌هاي طبيعي بكر لذت ببريد. ديدني‌هاي مارماريس با تركيبي از كوه و دريا سيل عظيم گردشگران را به سوي خود دعوت مي‌كند.

اين شهر بي‌نظير در جنوب غربي كشور تركيه و در استان مغوله واقع شده است. وجود دريا و لنگرگاه‌ها باعث پررونق شدن تجارت، ماهيگيري، كشتي‌راني و … شده است كه سهم به‌سزايي از بازار گردشگري را با تور مارماريس به خود اختصاص داده است.

شهر مارماريس از نظر تاريخي داراي قدمت زيادي بوده چرا كه شهرهاي ساحلي و در كنار آب‌ها از ديرباز به عنوان نقطه شروع تمدن‌ها نقش مهمي در شكل‌گيري شيوه زندگي امروزي داشته‌اند. مسافراني كه خواهان ديدار از آثار تاريخي در تور مارماريس هستند لازم است بدانند كه تمدن‌هاي گوناگوني نظير آشور، ايون، كاريا، مقدونيه، رم، مصر، دور، بيزانس، سلجوقي و عثماني در اين شهر حكومت كرده‌اند و آثار آن دوره‌ها در مارماريس باقي مانده است.

 


در ادامه مارماريس درست در سواحل درياي مديترانه و در كشور تركيه وجود دارد كه توانسته در هر زماني و لحظه‌اي به يك انتخاب خوب و عالي براي افراد علاقه‌مند به سفر بدل گردد. از اين رو نيز هر ساله افراد بي‌شماري راهي تور مارماريس مي‌شوند. مارماريس همان شهر دوست داشتني است كه توانسته در بخش جنوب غربي بهشت هميشگي گردشگران به خصوص گردشگران ايراني شود و البته قرار گرفتن اين شهر در استاني بسيار زيبا و تماشايي به نام “موغله” باعث شده تا اين شهر بتواند از آب و هوايي مديترانه‌اي، بسيار ملايم و معتدلي و جنگل‌ها و كوه‌هاي سر به فلك كشيده برخوردار شود. در واقع مي‌توان گفت مارماريس به سبب همين جنگل‌هاي بسيار سرسبز و خيره‌كننده و همچنين رشته كوه‌هاي بسيار زيبا به شهرت رسيده و توانسته نظر بسياري از تورريست‌ها را به خود جلب كند.

 

اطلاعات مهم شهر مارماريس
شهر ساحلي مارماريس در استان موغله در جنوب غرب تركيه جاي خوش كرده است و جمعيت اين شهر بندري چيزي حدود 34.000 نفر است كه در فصل‌‌هاي پر رفت و آمد و هاي سيزن چندين برابر مي‌شود و همچنين مساحت شهر مارماريس حدود 878 كيلومتر مربع برآورد شده و اينكه نام مارماريس از كلمه “مارمارين” كه به معني مرمر است برگرفته شده و علت اين انتخاب به دليل سنگ‌هاي مرمري موجود در اين شهر بندري مي‌باشد. در خصوص اطلاعات پروازي بايد بگوييم كه اگر قصد سفر هوايي به مارماريس را داريد، شما مسافران عزيز مي‌توانيد از فرودگاه‌هاي ازمير و بدروم كه 3:30 دقيقه تا مارماريس فاصله دارند و يا از فرودگاه دالامان مارماريس (Dalaman Airport) با 1:10 دقيقه فاصله از مارماريس استفاده كنيد.

 

زبان رسمي: تركي استانبولي

واحد پول: لير تركيه
نوع برق شهري: ۲۳۰ ولت/ ۵۰ هرتز
كد كشور: ۹۰+
شماره‌هاي اضطراري: ۱۱۲
اختلاف ساعت مارماريس نسبت به تهران: يك ساعت و نيم از تهران عقب‌تر است.
فرودگاه‌هاي بين‌المللي: فرودگاه دالامان مارماريس
نقشه گردشگري مارماريس

قيمت تور مارماريس
قيمت تور مارماريس معمولا از 5 ميليون تومان شروع مي‌شود و با توجه به هتل، بليط هواپيما و ساير امكاناتي كه تقاضا داريد مي‌تواند متغير باشد و اينكه اگر قصد داريد سفر ارزان تري را تجربه كنيد مي‌توانيد هتل‌هايي با ستاره‌هاي پايين تر يعني 3 تا 4 در رده متوسط را انتخاب كنيد. لازم به ذكر است كه قيمت تور اين مقصد براساس قيمت بليط هواپيما پرواز ايراني (قشم اير، ايران اير و ماهان) و پرواز خارجي (تركيش، سان اكسپرس و …) به مقصد اين كشور و قيمت هتل رزرو شده در مارماريس متفاوت و متغيير مي‌باشد و علاوه بر اين دو فاكتور كه تاثير عمده اي در قيمت تور شما دربر خواهد داشت، تعداد روزهاي مدت تور و فصلي كه سفر مي‌كنيد نيز مي‌توانند نرخ تور مسافرتي شما را دستخوش تغييراتي نمايد.

 


به ياد داشته باشيد هميشه ارزانترين قيمت تور نمي‌تواند دليل بر بهتر بودن آن پكيج مسافرتي باشد؛ همه اين موارد دست به دست هم مي‌دهد تا قيمت يك تور نهايي گردد و نكته اي كه در مورد مارماريس وجود دارد اين است كه به طور كل سفر به اين جزيره نسبت به شهرهاي ديگر مانند استانبول گران تر است.
تور مارماريس ارزان
اين روزها با توجه به بالا رفتن نرخ ارز بيشتر كساني كه اهل سفر هستند به دنبال پيدا كردن تور ارزان مارماريس هستند و در اصل اين موضوع يكي از دغدغه‌هاي اصلي گرشگران به حساب مي‌آيد و بسياري منتظر فرصتي مناسب براي اين سفري مقرون به صرفه هستند. درست است كه آب و هواي مارماريس اجازه سفر در هر فصلي را مي‌دهد اما اغلب خانواده‌ها ترجيح مي‌دهند، سفر را براي روزهاي تعطيل برنامه ريزي كنند و راهي شوند، به همين دليل شايد بتوان در فصل امتحانات يا شروع مدارس تورهاي ارزان تري با آفرهاي هيجان انگيزي پيدا كرد. به جز اين موارد مديريت شرايط سفر مانند انتخاب هتل‌هاي ارزان تر به جاي بهترين هتل‌هاي مارماريس و يا صندلي‌هاي معمولي هواپيما و … قطعا در كاهش هزينه‌ها موثر خواهد بود.

 

تور مارماريس لحظه آخري
اگر هزينه سفر به مارماريس براي شما اهميت بالايي دارد و هنوز زمان مشخصي براي سفر خود مشخص نكرده ايد، مي‌توانيد تور لحظه آخري استانبول را از ما تهيه كنيد و قطعا مي‌دانيد كه تورهاي لحظه آخري به اين معنا هستند كه يك يا دو روز قبل از زمان سفر، بليت خود را خريداري كرده و راهي سفر مي‌شويد، همچنين ويژگي خوب اين نوع تورها قيمت پايين و وسوسه برانگيز آن‌هاست چرا كه مسافر فرصت بسيار كمي براي آماده شدن براي سفر داشته و بايد چمدان به دست راهي تور مارماريس شود و نيز براي ديدن تورهاي ارزان مارماريس و همچنين آفر تورهاي لحظه آخري مارماريس مي‌توانيد از لينك‌هاي بالاي همين صفحه استفاده كرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نماييد.

 

موضوع بعدي اينجاست كه تور لحظه آخري كه طرفداران زيادي دارد تنها براي كساني مناسب است كه هميشه آماده سفر هستند و پاسپورتشان اعتبار داشته باشد چون وقتي براي انجام اين امور وجود ندارد و اغلب تورهاي لحظه آخري نهايتا يكي دو روز قبل از حركت روي سايت‌ها قرار مي‌گيرند.
چگونه به مارماريس برويم؟
همان طور كه گفته شد مارماريس در بخش جنوب غربي كشور تركيه قرار گرفته است و توانسته دو فرودگاه بسيار مجهز و عالي را در خود جاي دهد كه البته افراد مي‌توانند با خطوط هوايي بسيار متفاوتي به اين دو فرودگاه منتقل شوند و همچنين بدك نيست بدانيد كه فرودگاه دالامان اين شهر در فاصله 100 كيلومتري و فرودگاه ميلاس بودروم در فاصله 150 كيلومتري از شهر قرار گرفته كه البته جاي هيچ گونه نگراني نيست چرا كه تمامي تورهاي مارماريس سلام پرواز داراي ترانسفرهاي فرودگاهي رايگان مي‌باشند و البته نا گفته نماند كه افراد علاقه مند به تور مارماريس مي‌توانند از دو نوع پرواز داخلي چون ايران اير و يا ماهان و همچنين پروازهاي خارجي چون تركيش سفر خود را آغاز كنند.

 

بهترين زمان سفر به مارماريس
با توضيحات بالا متوجه شديد كه ماماريس يكي از شهرهاي ساحلي قرار گرفته در مجاورت درياي مديترانه است و از اين رو نيز مي‌توان آن را جزو شهرهايي به حساب آورد كه توانسته از آب و هواي مديترانه خود توجه همگان را به خود جلب كند و از اين رو نيز مي‌توان آب و هواي اين شهر ساحلي را گرم اما معتدل معرفي نمود كه البته با تغيير شرايط رطوبتي و همچنين تغييرات زماني نيز مي‌توان شاهد تغييرات آب و هوايي در آن هستيم. در اصل بهترين زمان سفر به مارماريس بر اساس آب و هوا، 26 فوريه تا دهم ژوئن (8 اسفند تا 20 خرداد) و 24 سپتامبر تا 23 دسامبر (2 مهر تا 2 دي) است و در ادامه قصد داريم بهترين زمان سفر با تور مارماريس در فصل‌هاي مختلف سال را بررسي كنيم.

 

فصل بهار؛ ماه‌‌هاي مارس تا مي (10 اسفند تا 10 خرداد)
آب‌ و هواي مارماريس در فصل بهار بسيار معتدل است و اگر عاشق شب‌هاي خنك را هستيد و هواي گرم را دوست نداريد، اوايل بهار بهترين زمان براي سفر به مارماريس براي شماست. ضمنا دماي هوا در روزهاي اول بهار بالاتر از 17 درجه سانتيگراد نمي‌باشد و شب‌ها هم كمتر از 4 درجه سانتي ‌گراد نيست.

 


فصل تابستان؛ ماه‌‌هاي ژوئن تا آگوست (11 خرداد تا 9 شهريور)
مهمه بدونيد در تابستان‌هاي مارماريس، خبري از باد و باران نمي‌باشد و همين موضوع سيل گردشگران و علاقه مندان را به سمت اين منطقه روانه مي‌كند. نكته مهمتر اينه كه قيمت هتل‌ها در اين فصل بالا مي‌‌رود و ساحل دريا شلوغ ‌تر از معمول مي‌شود و نيز دماي هواي مارماريس در روزهاي تابستان به 34 درجه سانتي‌ گراد مي‌رسد و البته كه شب‌هاي تابستاني هم گرم هستند و در بعضي از شب‌ها به دماي 21 درجه سانتي ‌گراد خواهد رسيد.

 


فصل پاييز؛ ماه‌هاي سپتامبر تا نوامبر ( 10 شهريور تا 9 آذر )
بعد از تابستان سوزان و گرم مارماريس، پاييز برگ ‌ريز در اين شهر خودنمايي مي‌كند. دماي ميانگين در فصل پاييز در محدوده 9/19 تا 3/33 درجه سانتي ‌گراد است كه با توجه به ميزان رطوبت و وزش باد، به شما احساس مطبوعي القا مي‌كند، حدودا در هر ماه به‌ صورت ميانگين 1 تا 3 روز بارش موثر برف يا باران وجود دارد و در اصل با توجه به آب و هوا، پاييز فصل خلوت گرشگري مارماريس است، بنابراين قيمت هتل‌ها و بليط‌‌هاي هواپيما رو به كاهش مي‌رود.

 


فصل زمستان؛ ماه‌هاي دسامبر تا فوريه (10 آذر تا 9 اسفند)
هوا در فصل زمستان با دماي ميانگين 8/14 تا 3/18 درجه سانتي ‌گراد در مارماريس كمي سرد مي‌شود و مهمتر اينكه به ‌صورت ميانگين 3 تا 6 روز بارش موثر برف و باران در اين زمان از سال به چشم مي خورد. فصل زمستان، نيز از فصول خلوت گردشگري مارماريس بشمار مي رود.

 

جاذبه‌هاي گردشگري مارماريس
شهر مارماريس به دليل برخورداري معدن‌هاي سنگ مرمر بسيار زيبايش توانسته به اين نام دست يابد و همچنين وجود تاريخ پر فراز و نشيب و بسيار غني اين شهر علاوه بر اين نام كهن توانسته جاذبه‌هاي بسيار ديدني و مناطق گردشگري زيبا در مارماريس را به وجود آورد كه از جمله اين جاذبه‌ها مي‌توان به : داليان، بندرهاي متعدد ماماريس، مقبره‌هاي سنگي و صخره اي كاريان، قلعه مارماريس، موزه‌هاي بي‌شمار اين شهر و … اشاره نمود و البته نا گفته نماند كه علاقه مندان در اين آن مي‌توانند علاوه بر جاذبه‌هاي تاريخي و باستاني از تماشاي جاذبه‌هايي همچون : ساحل ايچملر، بندرهاي متنوع مارماريس، جزيره كلئوپاترا، كوه‌هاي مارماريس و فواره‌هاي رقصان نيز كلي لذت ببرند كه خالي از لطف نيست كه مناطق گردشگري مارماريس را بشناسيم.

 


مارماريس مارينا (Marmaris Marina)
مارماريس مارينا يك مكان بسيار جذاب و فوق العاده براي شب زنده داري در تور مارماريس است. اين مكان با ميدان جوانان 19 مي مارماريس، تنها 24 دقيقه فاصله داشته و اينكه مارماريس مارينا يك مجموعه تفريحي و گردشگري است و در سال‌هاي اخير توجه همگان را معطوف خود كرده، مارماريس مارينا يكي از بهترين مكان‌ها براي تماشاي غروب آفتاب و قدم زدن در امتداد اسكله براي شما علاقه مندان مي‌باشد و در كنار لذت بردن از اين اسكله مي‌توانيد گشت و گذاري نيز در مغازه‌هاي اطراف آن داشته باشيد و كلي خريد كنيد.

 

 


ميدان جوان مارماريس (Marmaris Dancing Fountains)
ميدان جوان يكي از جاذبه‌هاي ديگر مارماريس هست كه با فواره‌هاي رقصانش و حتي برج ساعتي كه در خود جاي داده است در واقع مكاني براي برگزاري كنسرت‌ها و نمايش‌هاي روباز شده است و اين ميدان مكان مناسب براي جشن‌هاي تعطيلات عمومي هم كاربرد دارد. ضمنا فواره‌هاي مارماريس در ساعت‌هاي مختلف از شب نمايش داده مي‌شوند كه هر بار اين نمايش 15 دقيقه زمان مي‌برد؛ نمايش فواره‌ها تركيب زيبايي از موسيقي، آب و نور هست.

 

شهر باستاني كاريان (The ancient city of Karian)
اين شهر باستاني كه مقبره سنگ تراشي شده سلاطين يونانيه، در رودخانه داليان قرار گرفته شده است و جالبه بدونيد كه در قرن 4 قبل از ميلاد به عنوان يك مركز هنري و فرهنگي كاربرد داشته و نيز اين شهر باستاني داراي دو لنگرگاه بود كه يكي روي درياي اژه و ديگري برروي درياي مديترانه قرار دارد.

 



 


پارك آبي آتلانتيس مارماريس ( Marmaris Atlantis Waterpark )
پارك آبي آتلانتيس در مارماريس جزو محبوب ترين جاذبه‌هاي اين شهر است و اينه پارك آبي آتلانتيس براي تمام گروه‌هاي سني تفريحات متفاوتي همچون سرسره‌هاي آبي، استخر كودكان، استخرموج دار، زمين كوچك گلف، بولينگ، رستوران، بار و … عالي است و اين پارك آبي با داشتن ساحل اختصاصي و تخت‌هاي آفتاب گير همراه با چتر به صورت رايگان، مكان مناسبي براي گذراندن يك روز سرشار از هيجان و شادي رو براي شما مي‌سازد.

 



بهترين هتل‌هاي كوش آداسي
 


هتل دي ريزورت گرند آزور مارماريس (D-Resort Grand Azur Marmaris)
اين هتل نيز يكي از محبوب ترين هتل‌هاي مارماريس بوده كه امكانات عالي و بي نظيري دارد و هر گردشگري را شيفته خود مي‌كند. در ضمن هتل دي ريزورت گرند آزور تنها 3 دقيقه با ساحل فاصله داشته، به طوري كه از داخل اتاق‌هاي آن اين امكان برايتان هست كه از ديدن منظره زيبا و شگفت ‌انگيز درياي نيلگون نهايت لذت ببريد.

 


هتل هيلتون دالامون مارماريس (Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa)
نام هتل هيلتون دالامون هميشه در صدر جدول بهترين هتل‌هاي مارماريس تركيه قرار گرفته است و اين هتل مجلل درست در خط ساحلي اژه مي‌باشد و لوكيشن زيبا و جذابي پيش روي شما مي‌گذارد و البته امكاناتي همچون : 10 استخر روباز، سينماي سه بعدي، پارك‌‌هاي آبي، سونا، مركز اسپا، اتاق ماساژ، حمام تركي، حمام شخصي، سرگرمي‌هاي ويژه و اتاق مخصوص براي نگهداري از كودكان هم تا حد زيادي بر جذابيت اين هتل لاكچري تاثير گذاشته است.

 


هتل لابراندا مارس مارماريس (Labranda Mares)
يكي از به يادماندني ترين هتل‌هاي مارماريس همين “هتل لابراندا مارس” مي‌باشد كه كلي طرفدار دارد چرا كه از بهترين ساحل اختصاصي با منظره‌اي زيبا و دلچسبي برخوردار بوده و همچنين پارك دلفين‌‌هايش، تفريحات آبي هيجان انگيز و برگزاري برنامه‌هاي شاد و مفرح روزانه هر كسي را مسحور خود مي‌كند.

 


هتل Grand Yazici Marmaris Palace
هتل Emre Beach Marmaris
هتل Aurasia City Marmaris
هتل Golden Rock Beach Marmaris
هتل Pineta Marmaris
هتل Mert seaside MARMARIS
هتل Marti La Perla Marmaris
هتل CIHANTURK MARMARIS
هتل Sentido Orka Lotus Beach Marmaris
هتل Green Nature Diamond Marmaris
هتل Elegance International Marmaris
هتل Ideal Prime Beach Marmaris
هتل Marti Resort Marmaris
هتل Green Nature Resort Marmaris
هتل Sesin Marmaris
هتل Blue Bay Platinum Marmaris
هتل Idas Marmaris
هتل Labranda Mares Marmaris
هتل Casa De Maris Marmaris
هتل D Resort Grand Azur Marmaris
هتل Hilton Dalaman Sarigerme Resort
هتل Aegean Park Marmaris
هتل Grand Yazici Club Turban Marmaris
هتل Ideal Premium Sunconnect Marmaris
هتل Palmea Hotel Marmaris
هتل Pineta Park Deluxe Marmaris
هتل Lalila Blue Marmaris
هتل Dora Beach Hotel Marmaris
هتل Alkan Hotel Marmaris
هتل Grand Yazici Club Marmaris
هتل Elite World Marmaris


منبع : تور مارماريس


برچسب: تور مارماريس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۵:۳۷ توسط:حيدري موضوع: نظرات (0)

تور كوش آداسي

 

تور كوش آداسي
شهر پرطرفدار كوش آداسي يا جزيره پرنده اين روزها تبديل به يكي از شناخته شده‌ترين و زيباترين قطب‌هاي گردشگري تركيه و مهم‌تر دنيا شده است، سواحل زيباي شني آن در كنار 300 روز آفتابي بودنش در طول سال، آب‌هاي درخشان درياي اژه، رستوران‌هاي فوق‌العاده و تجربه‌هاي خوشمزه اش و تاريخ غني اين منطقه از كشور، همه ساله طيف زيادي از گردشگر و توريست را به اين منطقه كشانده است و خيلي از مسافراني كه از بين تورهاي تركيه، تور كوش آداسي رو انتخاب مي‌كنند، ترجيح مي‌دهند درباره كوش آداسي اطلاعات مهم و مفيدي را داشته باشند و در اينجا اگر بخواهيم در مورد كوش آداسي صحبت كنيم، قبل از هر چيزي اين مسئله مورد توجه قرار مي‌گيرد كه تور كوش آداسي يكي از بهترين گزينه‌هاي سفر است كه بسياري از زيبايي‌ها و تجربيات منحصر به فرد را در خود جاي داده، مثلا يكي از اين زيبايي‌ها شهرهاي ساحلي و جزيره‌هاي مثال زدني آن است كه در سال‌هاي اخير باعث شده گردشگران بسياري به اين شهر آسيايي اروپايي سفر كنند و در اصل كوش آداسي يكي از جاهاي بسيار ديدني در كشور تركيه بوده كه در لغت به معناي جزيره‌اي است كه پرندگان مهاجر به آن مي‌آيند و ايرانيان از جمله توريست‌هايي هستند كه به اين جزيره زيبا سفر مي‌كنند.

جالب است بدانيد كه كوش آداسي به تمامي مراكز گردشگري مهم نزديك به خود مثل ازمير، مريم آنا، ميلت، ديديم، پاموكاله، مارماريس و بودروم نزديك است و اينكه بندر كوش آداسي در نزديكي جزيره ” ساموس ” كه يك جزيره يوناني است بوده و همين يكي از دلايل مهم جذب توريست به اين منطقه است و اگر در بهار و تابستان با تور كوش آداسي به اين جا سفر مي‌كنيد اين امكان براي شما وجود دارد تا با قايق‌هاي موتوري به اين جزيره يوناني برويد و آن جا را هم از نزديك ببينيد، اگر قصد داريد كه يك سفر عاشقانه و در عين حال هيجان انگيز را تجربه كنيد بي شك تور كوش آداسي بهترين گزينه براي شماست، در آخر لازم به ذكر است كه اين بندر يكي از بنادر مهم اقتصادي و گردشگري در تركيه به شمار مي‌رود و براي سردمداران اين كشور بسيار با ارزش است.
 
نقشه گردشگري كوش آداسي

قيمت تور كوش آداسي
 

مهم است اين را بدانيد كه قيمت تور كوش آداسي براساس عوامل مهمي مثل قيمت بليط هواپيما پروازهاي ايراني (قشم اير، ايران اير و ماهان و …) به مقصد اين شهر جذاب و قيمت هتل رزرو شده در آن كاملا متفاوت و متغيير معرفي خواهند شد، علاوه بر اين دو فاكتور مهم و اساسي كه تاثير بسزايي در قيمت تور كوش آداسي شما خواهد داشت، تعداد روزهاي اقامتتان، مدت تور و فصلي كه در آن به اين مقصد سفر مي‌كنيد همگي نيز مي‌توانند قيمت تور شما گردشگر عزيز را دستخوش تغييراتي كند و مهم‌تر همچنين به ياد داشته باشيد هميشه ارزان‌ترين قيمت تور نمي‌تواند دليل بر بهتر بودن آن تور مسافرتي باشد، ضمنا نگران قيمت تور مسافرتي هم نباشيد چرا كه ما سعي كرده‌ايم با ارائه تور لحظه آخري و ارزان قيمت، شرايط را به صورت راحتي براي شما فراهم سازيم تا شما با كمترين هزينه براي تور مسافرتي كه انتخاب كرده ايد، بيشترين لذت را از سفرتان ببريد. همچنين در بالاي همين صفحه قيمت‌هاي متنوعي را براي تور اين مقصد قرار داده‌ايم تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترين انتخاب را داشته باشيد و نيز قيمت تور كوش آداسي با توجه به نوع هتل، نوع ايرلاين (بليط پرواز داخلي به مقصد كوش آداسي) و ساير امكانات ارائه شده در تور متغير مي‌باشد.
تور كوش آداسي ارزان
 

اگر اهل سفر باشيد هميشه مي‌توانيد تور ارزان پيدا كنيد خصوصا در ماه‌هاي كم توريست و اينكه تور ارزان كوش آداسي نيز در ماه‌هاي مهر تا اسفند بيشتر معرفي مي‌شوند، چرا اين زمان؟ چرا كه درست زماني است كه اغلب خانواده‌ها خيلي برنامه سفر ندارند و تعطيلات كمتري را پيش رو دارند. با اين كه هواي كوش آداسي در زمستان هم معتدل و عالي است اما در اين زمان اغلب افراد به دليل مشغله‌هاي كاري و درسي بچه‌ها سفر را انتخاب نمي‌كنند. بنابراين اين بازه مي‌تواند فرصت خوبي براي سفر باشد. درست زماني كه مسافر كم هست و مهم‌تر اينكه آژانس‌ها نيز آفرهاي وسوسه انگيزي ارائه مي‌دهند و نيز از طرفي ماه‌هاي تير و مرداد نيز گرماي طاقت فرسايي در اين جزيره حاكم است و گاهي مي‌توان تورهاي ارزان‌تري در اين روزها پيدا كرد.

اما اين را هم بدانيد كه تور كوش آداسي ارزان مي‌‌تواند يك تور خوب و مقرون به صرفه باشد فقط بايد دقت كنيد هتل‌هاي رده متوسط در منطقه‌اي مناسب را پيدا كنيد ولي در نهايت بستگي دارد به اينكه شما از تور خود دقيقا چه انتظاري داريد! هتل‌هاي 3 يا 4 ستاره‌ها براي تور ارزان كوش آداسي گزينه‌هاي خوبي هستند و قيمت‌هاي مناسبي براي تور شما رقم خواهند زد.
تور كوش آداسي لحظه آخري
 

قطعا شما اصطلاح تور لحظه آخري را بارها شنيده‌ايد، نامي آشنا براي شما مسافران كه در اصطلاح به تورهاي دقيقه نودي هم در بين عموم مردم شناخته مي‌شوند، تورهاي لحظه آخري به تورهايي گفته مي‌شود كه شركت‌هاي گردشگري و يا همان آژانس‌هاي هواپيمايي به دليل تكميل نشدن سهميه رزرو شده خود، اين نوع تورها را كه با عنوان لحظه آخري به مسافران ارائه مي‌كند، جالب است بدانيد كه اين تورها با 5 الي 40 درصد حتي بعضا 70 درصد پايين‌تر از قيمت واقعي معرفي مي‌شوند و اين نوع تورها شامل تورهاي خارجي است كه نيازي به ويزا ندارد و يا اينكه ويزاي فوري دارند كه تور كوش آداسي لحظه آخري هم در اين ليست قرار مي‌گيرد و اين مدل تورها قيمت كمتري دارند و آفرها يا تخفيف‌هاي خوبي شامل حال شما مي‌شود.

به طور كلي تورهاي لحظه آخري توسط برخي آژانس‌ها براي مقاصد محدودي در سال برگزار مي‌شود و همانطور كه از اسم اين تورها مشخص است در لحظات آخر تخفيفاتي روي اين تورها در نظر مي‌گيرند كه شما مي‌توانيد براي اطلاع از تورهاي لحظه آخري داخلي و خارجي با كارشناسان ما تماس بگيريد تا از آفرهاي روزانه و زمان و هزينه تورها مطلع شويد. 


چگونه به كوش آداسي برويم؟
معمولا پروازهايي كه به كوش آداسي مي‌روند در فرودگاه ازمير فرود مي‌آيند چرا كه اين فرودگاه ، نزديك‌ترين فرودگاه به اين جزيره مي‌باشد و در حدود 90 كيلومتر بايد رانندگي كرد تا به كوش آداسي رسيد، اين نزديك‌ترين راه رسيدن به بندر كوش آداسي مي‌باشد، لازم به ذكر است كه تنها وسايل نقليه عمومي در كوش آداسي، تاكسي‌هاي خطي يا همان ون كه به صورت اشتراكي مي‌توانيد با ديگران از آن استفاده كنيد و همچنين تاكسي‌هاي دربستي هستند و ورودي اين تاكسي‌ها با محاسبه تاكسي‌ متر در حدود 2 دلار مي‌باشد و راحت بگويم تا جايي كه مي‌توانيد از همان ون‌ها استفاده كنيد تا پول براي كرايه زياد ندهيد، اين تاكسي‌ها مسير مشخصي دارند و در آن‌ها حركت مي‌كنند و كرايه براي يك نفر 1.5 لير مي‌باشد، پس ببينيد چقدر باصرفه‌تر از تاكسي‌ها هستند، علاوه بر اين دو وسيله، اتوبوس‌هايي هم مسافران را با هزينه‌هاي خوب و مناسب به “ازمير” مي‌برند.
بهترين زمان سفر به كوش آداسي
شايد سوال خيلي از شما گردشگران اين باشد كه بهترين زمان سفر به كوش آداسي واقع در نوار ساحلي درياي اژه و يكي از محبوب‌ترين مقاصد تفريحي تركيه براساس آب و هوا چه زماني از سال مي‌باشد؟ در ابتدا بايد بگوييم كوش آداسي داراي اقليم مديترانه‌‌اي با زمستان‌هايي معتدل و تابستان‌هايي گرم بوده كه فصل گردشگري طولاني و زيادي براي اين شهر محسوب مي‌شود و نيز اين شهر براي 300 روز سال، غرق در آفتاب بوده و همين موضوع باعث شهرتش شده است؛ سواحل ماسه ‌اي متنوع آن با آب‌هاي آبي شفاف و امكانات تفريحات عالي آبي، جوي هيجان انگيز و شادي را براي شما فراهم كرده است كه موج‌ سواري، اسكي روي آب، قايق ‌سواري و واليبال ساحلي و … تنها بخش كوچكي از انتخاب‌هاي شما عزيزان علاقه‌مند به هيجان و تجربيات جديد بشمار مي‌رود.

اما بهترين زمان سفر به كوش آداسي 12 مارس تا 10 ژوئن (21 اسفند تا 20 خرداد ماه) و 17 سپتامبر تا 2 دسامبر (26 شهريور تا 11 آذر) در فصل بهار و پاييز مي‌باشد و البته اين ماه‌ها از گران‌ترين ماه‌هاي سال جهت خريد تور كوش آداسي هم مي‌باشد، اما اگر بتوانيد اواخر ارديبهشت ماه تا اوسط خرداد ماه راهي كوش آداسي شويد از لحاظ قيمتي هزينه‌هاي سفر شما كاهش قابل توجهي را خواهد كرد و در زير قصد داريم بهترين زمان سفر در فصل‌هاي مختلف را به شما بگوييم.
جاذبه‌هاي گردشگري كوش آداسي
 

جزيره كبوتر يا گورچين آدا | Pigeon Island
كوش آداسي توسط يك اسكله به جزيره‌اي كه نامش كبوتر است، وصل مي‌شود و در اسكله مي‌توانيد با كشتي‌هاي تفريحي به دريا برويد و لذت ببريد، البته براي رفتن به جزيره كبوتر كوش آداسي از كشتي كروز استفاده مي‌شود و مي‌توانيد به اين جزيره زيبا برسيد و در اين مكان بسيار زيبا مي‌توانيد ساعتي را به آرامش فكر و درونتان اختصاص دهيد و بدون توجه و فكر كردن به چيزي، تنها در لحظه زندگي كنيد، در اين جا درختان زيتون زيادي هست كه دستمال‌هاي سفيد به آن‌ها بسته شده و جالب است بدانيد كه اين دستمال‌هاي سفيد رنگ را براي حاجت روايي و برآورده شدن آرزوها به شاخه‌ها گره زده‌اند، كه در شب بسيار ديدني هستند و به جرات مي‌توان گفت مهم‌ترين جاذبه گردشگري كوش آداسي مي‌باشد.

 

 

 

ساحل مخصوص بانوان | Ladies Beach
قطعا كسي كه به كوش آداسي سفر مي‌كند و به شنا و تفريحات آبي علاقه دارد حتما اين ساحل را تجربه مي‌كند چرا كه جزو بهترين سواحل كوش آداسي است و اينكه شما در ساحل lady beach مي‌توانيد به تمام تفريحات و ورزش‌هاي آبي بپردازيد و حسابي خودتان را تخليه كنيد، در اين جا ويلا هم مي‌توانيد اجاره نماييد، علاوه بر اين ساحل‌هاي ديگري هم در كوش آداسي هستند كه محبوب و معروف اند مثل پلاژ گوورچين آداسي، پلاژ ييلانچي بورنو، پلاژ ياوان سو، پلاژ كوشتور و پلاژ كارا اوا، ولي پيشنهاد ما به شما همين ساحل بانوان مي‌باشد، لازم به ذكر است كه در گذشته اين ساحل تنها مختص بانوان بود ولي اكنون آقايان هم از آن استفاده مي‌كنند، اگر به كوش آداسي مي‌رويد حتما به آب گرم ياوان سو، آب گرم ونوس و آب گرم گوزل چاملي برويد.

 

 

 

تورهاي تفريحي كوش آداسي
جدا از سواحل زيباي كوش آداسي، يكي از تفريحات جذاب در اين شهر سفر دريايي آن است كه با كشتي به دريا مي‌رويد و اين كشتي در 3 ساحل توقف مي‌كند و شما مي‌توانيد به شنا و تفريح مشغول شويد كه از 8 صبح شروع مي‌شود و 16 به پايان مي‌رسد، تور ديگر، تور جيپ سافاري كوش آداسي است كه يكي از مهيج‌ترين تورهاي اين جزيره مي‌باشد و با سرعت و هيجان از تپه‌هاي شهر بالا و پايين مي‌رويد كه تجربه بسيار شگفت‌انگيزي براي شما خواهد بود و پيشنهاد مي‌كنيم در تور كوش آداسي حتما اين تفريحات را در برنامه روزانه تان بگنجانيد.

 

قلعه گوورجين آداسي | Güvercinada Kusadasi
اين جاذبه قلعه‌اي در خليج كوش آداسي مي‌باشد كه يك جاذبه توريستي مهم شهر به حساب مي‌آيد و به آن “گوورجين آداسي” هم مي‌گويند. ضمنا در قرن 19 و در هنگام قيام مورا از سمت عثماني‌ها به عنوان كلانتري و جهت مقابله با تهاجمات احتمالي دشمنان از جزيره‌ها بنا شده بوده است. اين بناي جذاب يكي از تاريخي‌ترين مكان‌هاي تركيه در كوش آداسي شامل مي‌شود و به دليل موقعيت مكاني عالي كه داراست آن كه همانند كشتي شناور بر روي آب مي‌باشد و اينكه بازديد از آن براي خيلي از گردشگران بسيار جذاب است.

 

 

 

پارك آبي آدالند كوش آداسي | Adaland Aquapark )
اغلب هتل‌هاي لوكس و درجه يك كوش آداسي به امكانات تفريحي و وسايل بازي آبي مجهز هستند اما اگر هتلتان از امكانات پارك آبي برخوردار نيست مي‌توانيد به پارك آبي آكوا فانتازيا و يا آدالند برويد و دلي از عزا در بياوريد و حسابي انرژي خود را با رهاسازي كودك درون‌تان تخليه كنيد، در اين پارك‌ها مي‌توانيد از سرسره‌هاي مختلف آبي و همچنين استخر‌هايي كه مناسب بزرگ وكوچك است استفاده نماييد، يكي از جذابيت‌هاي هيجان‌انگيز اين پارك استخري است كه در آن موج مصنوعي ايجاد مي‌شود و مي‌تواند لحظات بسيار خوشي را براي شما رقم بزند و جالب است بدانيد كه طولاني‌ترين سرسره جهان همين‌جا هست، در اين جا رستوران و كافي‌شاپ هم وجود دارد و شما مي‌توانيد براي رفع گرسنگي خود به آن‌ها مراجعه نماييد.
بهترين هتل‌هاي كوش آداسي
 

لاويستا بوتيك هتل كوش آداسي (Lavista Boutique Hotel)
لاويستا بوتيك هتل يكي از بهترين هتل‌هاي كوش آداسي شناخته مي‌شود و اين هتل پنج ستاره داراي استخر روباز و با چشم انداز درياي اژه مي‌تواند گزينه‌اي عالي باشد و اينكه لاويستا هتل از اتاق‌هاي لوكس با بالكن اختصاصي رو به خليج سفري‌ حصار برخوردار مي‌باشد.

 

هتل ايلايدا آوانتگارد كوش آداسي (Ilayda Avantgarde Hotel)
يكي ديگر از بهترين هتل‌هاي كوش آداسي “ايلايدا آوانتگارد” نام دارد كه اين هتل با قرار گرفتن در قلب كوش آداسي از موقعيت مكاني عالي برخوردار بوده و جزو محبوب‌ترين هتل‌هاي مسافران است، هتل ايلايدا آوانتگارد كوش آداسي امكانات خدماتي، رفاهي و تفريحي عالي با قيمت مناسب به مسافرانش ارائه مي‌دهد و اينكه تنها 50 متر از ساحل فاصله داشته و چشم انداز اين هتل رو به ساحل درياي اژه و كوش آداسي مارينا مي‌باشد.

 

هتل آمارا سيلايت اليت كوش آداسي (Amara Sealight Elite)
هتل بسيار زيبا و لاكچري پنج ستاره آمارا سيلايت كوش آداسي نيز در ميان بهترين هتل‌هاي كوش آداسي حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد و به دليل قرارگيري در كنار دريا داراي سواحل اختصاصي و بي‌نظيري مي‌باشد و داراي استخر، سونا و مركز اسپا هم بوده و براي آفتاب گرفتن تراس هتل سيلايت گزينه فوق‌العاده اي است.

 

هتل ل بلو اَند ريزورت كوش آداسي (Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi)
فاصله هتل ل بلو اَند ريزورت كوش آداسي تا ساحل تنها 2 دقيقه مي‌باشد، اين هتل 5 ستاره به مسافران خدمات U-All ارائه مي‌دهد و نيز در موقعيت ساحلي درياي اژه قرار گرفته است و همچنين اين هتل با دسترسي آسان به دريا و دارا بودن سواحل اختصاصي اقامتگاهي شگفت‌انگيز و دوست داشتني بشمار مي‌رود و در كل مي‌توان گفت هتل ل بلو اَند ريزورت يكي از بهترين هتل‌هاي كوش آداسي مي‌باشد
سوالات متداول
بهترين زمان سفر به كوش آداسي چه زماني است؟آب و هواي مديترانه اي باعث مي شود اين شهر حتي در زمستان هم هواي معتدلي داشته باشد. با اين حال اگر به نيت تفريحات آبي سفر مي كنيد، بهتر است تور كوش آداسي تابستان 1401 يعني اواسط بهار تا تابستان را انتخاب كنيد.
در كوش آداسي چه نوع تفريحات آبي وجود دارد؟تنوع تفريحات آبي در اين شهر بسيار بالا است. از جمله مي توان به موارد زير اشاره كرد: غواصي، بازي ها و سرسره هاي هيجان انگيز در پارك آبي، سفرهاي دريايي ماجراجويانه و … .
محبوب ترين هتل هاي كوش آداسي چه نام دارند؟هتل هاي 5 ستاره اي كه به مراكز گردشگري نزديك هستند و امكانات تفريحي و رفاهي فراوان دارند، از همه مجبوب تر هستند. براي نمونه مي توان به هتل آداكوله اشاره كرد كه ورزشهاي آبي، ماساژ، حمام تركي و البته چشم انداز زيبايي از شهر دارد.
كدام هتل ها در كوش آداسي پارك آبي دارند؟معروف ترين و محبوب ترين هتلي كه پارك آبي دارد، آكوا فانتزي است كه سرسره هاي آبي و استخرهاي متعدد و رودخانه هاي مصنوعي دارد. تفريحات آبي هتل آداكوله نيز طرفداران بسياري دارد.

 


منبع : تور كوش آداسي


برچسب: تور كوش آداسي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۴:۰۴ توسط:حيدري موضوع: نظرات (0)

تور بدروم

 

تور بدروم
قصد داريد كه يك سفر تفريحي متفاوت را تجربه كنيد، اما هنوز مقصدتان را انتخاب نكرده‌ايد، بدروم چطور است؟ بدروم شهري ساحلي و جذاب تركيه است كه اين روزها توانسته توجه بسياري از گردشگران را به خود جلب كند، به جرات مي‌توان گفت اين شهر يكي از زيباترين و زنده‌ترين شهرهاي تركيه شناخته شده و داراي جاذبه‌هاي گردشگري متنوعي است، بسياري از مسافران ايراني با شهر بدروم آشنايي كاملي دارند چرا كه بارها به آن جا سفر كرده‌اند. سواحل بدروم از پر جنب ‌و جوش‌ترين سواحل تركيه هستند و گردشگرهاي خارجي زيادي در اين منطقه ديده مي‌شوند و اينكه بدروم شهر قايق‌هاي بادباني و جاذبه‌هاي باستاني هم مي‌باشد و مهم‌تر هرودوت، پدر تاريخ در اين شهر به دنيا آمده و يكي از عجايب هفتگانه جهان در بدروم قرار دارد.

 
اطلاعات مهم شهر بدروم
شبه جزيره بدروم شهري از استان موغله (Mugla) كشور تركيه است كه درست در جنوب غربي تركيه و در امتداد ساحل درياي اژه قرار دارد و اينكه شهرهاي توريستي ازمير و آنتاليا به ترتيب در شمال و شرق اين شهر توريستي جاي خوش كرده‌اند. بدروم بخشي از اعتبار خود را مديون شخصي به نام سوات ساكير كاباچلي مي‌باشد كه بيانگذار سفرهاي دريايي با قايق‌هاي آبي يا (Blue Voyage) مي‌باشد. اين شهر جمعيتي حدود 118.237 هزار نفر دارد و مساحت اين شهر 650 كيلومتر مربع است و اينكه شهر بدروم در فاصله 2770 كيلومتري تهران قرار گرفته است و اين مسير را مي‌توان با هواپيما در چيزي حدود 3 ساعت طي نمود و نيز واحد پول شهر بدروم لير است.

 

زبان رسمي: تركي استانبولي
واحد پول: لير تركيه
نوع برق شهري: 230 ولت/ 50هرتز
كد كشور: 90+
شماره‌هاي اضطراري: 112
اختلاف ساعت تركيه نسبت به تهران: يك ساعت و نيم از تهران عقب‌تر است.
فرودگاه‌: فرودگاه بين‌المللي بدروم
نقشه گردشگري بدروم

قيمت تور بدروم
بدروم شهري است كه با توجه به بعد مسافت، نسبت به بعضي از شهرهاي ديگر تركيه قيمت بالاتري دارد و شما جهت كاهش قيمت تور بدروم مي‌توانيد با انتخاب هتل و پرواز مناسب قيمت‌ها را براي خودتان مديريت كنيد. تلاش هميشگي ما بر اين است كه بهترين امكانات را با كم‌ترين قيمت در اختيارتان شما علاقه مندان قرار دهيم و در حال حاضر قيمت تور بدروم در ميان ليست پكيج‌هاي اين مقصد از حدود 5 ميليون تومان آغاز مي‌شود و توجه داشته باشيد كه فصل زمستان ارزان‌ترين زمان سفر به بدروم بشمار مي‌رود كه قيمت تور شما كاهش چشمگيري خواهد داشت، ولي اين را هم بدانيد كه ديگر خبري از تفريحات آبي نيست.

 

موضوع مهم بعدي كه با افزايش و كاهش قيمت تورهاي بدروم ارتباط مستقيم دارد، نوع هتل و اقامتگاه رزرو شده در پكيج تور خريداري شده مي‌باشد كه علاوه بر درجه هتل و نوع خدمات هتل (ALL، UALL، FB و …)، هزينه هر شب اقامت در هتل‌هاي اين شهر ساحلي به فصل و زمان تور خريداري شده شما نيز بستگي دارد و باطبع در فصول پر گردشگر يعني تعطيلات تابستاني يا عيد نوروز كه تقاضاي خريد تور بالاست، هزينه اقامت در هتل‌ها نيز افزايش خواهد داشت و در آخر قيمت تور بدروم با توجه به نوع ايرلاين (داخلي – خارجي)، نوع هتل و باقي امكانات موجود در پكيج، متغير مي‌باشد.
تور بدروم ارزان
 

همان طور كه در بالا هم گفته شد، سفر به بدروم نسبت به شهرهاي ديگر تركيه چندان ارزان نيست. با انتخاب پرواز و هتل ارزان‌تر، مي‌توانيد قيمت نهايي تور را كم‌تر كنيد و اينكه ما طيف متنوعي از انتخاب‌ها را در اختيارتان قرار مي‌دهيم و همين مسئله مديريت بودجه را ساده‌تر مي‌كند. يكي از روش‌هاي كاهش قيمت سفر، انتخاب فصل‌هاي كم گردشگر بوده، مثلا در مورد بدروم كه يك شهر ساحلي است و تفريحات آبي آن باعث جذابيتش شده‌اند، فصل تابستان اوج سفر محسوب مي‌شود و برعكس زمستان‌ها تعداد گردشگران به تبع آن، قيمت‌ها كم‌تر خواهد بود.

 
تور بدروم لحظه آخري
مثل همه مقاصد ديگر، در مورد بدروم هم تورهاي لحظه آخري در تمامي فصول از سمت آژانس‌ها به مسافران ارائه مي‌شود. تا آنجاييكه مي‌دانيد در سال‌هاي اخير واژه تور لحظه آخري در بين مسافران و گردشگران بسيار زياد رد و بدل مي‌شود و دليل اين اتفاق اين است كه آژانس‌هاي مسافرتي و هواپيمايي كه برگزار كننده تور هستند، به ميزان مشخص و تعريف شده‌اي بليط براي فروش داشته، اما به دلايل مختلفي تا زمان نزديك به پرواز فروش نرفته‌اند، بنابراين قيمت تور را تا حد بسياري پايين مي‌آورند تا مقدار باقي مانده آن هم به فروش برسد و مسافران زيادي از اين امر مطلع و ترجيح مي‌دهند سفر خود را با تور لحظه آخري بدروم بروند تا هزينه كم‌تري براي‌شان تمام شود ، اما تور دقيقه 90 مستلزم اين است كه چمدان شما حاضر باشد تا با به محض مطلع شدن شما از آن، سريعاً بتوانيد اقدام كنيد.


چگونه به بدروم برويم؟
حالا چگونه به بدروم برويم؟ به راحتي چرا كه سفر هوايي به بدروم بهترين گزينه است و بعد از آن نزديك‌ترين فرودگاه به بدروم “فرودگاه ميلاس” درست در شمال غربي اين شهر با علامت اختصاري BJV قرار گرفته است كه 36 كيلومتر با مركز بدروم فاصله دارد و در ضمن اين فرودگاه با پذيرش حدود 3.9 ميليون مسافر در سال، هشتمين فرودگاه پر رفت و آمد كشور تركيه بشمار مي‌رود.

 

جالب است بدانيد كه از ايران به طور فصلي چندين پرواز مستقيم به بدروم انجام مي‌گردد اما برنامه مشخصي هم ندارند و شما مسافران اگر از خود تركيه به اين شهر سفر كنيد، اين امكان هست كه از استانبول، آنكارا، ازمير و چند شهر ديگر به اين شهر برسيد و اينكه از استانبول هواپيمايي‌هاي تركيش، انر اير، پگاسوس و سان ‌اكسپرس، پرواز مستقيم به بدروم را در برنامه شان دارند.
بهترين زمان سفر به بدروم 
 

بهترين زمان سفر به شهر دوست داشتني بدروم بر اساس آب و هوا، فصل بهار و پاييز است يعني 5 مارس تا 3 ژوئن (14 اسفند تا 13 خرداد) و اول اكتبر تا نهم دسامبر (9 مهر تا 18 آذر) و جالب است بدانيد كه بدروم در ميان ديگر مقاصد گردشگري جهاني، از نظر آب و هوا رتبه 54 از 100 را داراست. دماي ميانگين در بدروم در زمان‌‌هاي مختلف سال بسيار متغير ديده شده است و با توجه به رطوبت، به غير از چند هفته گرم در فصل تابستان، بقيه سال هوا بسيار دلپذير و مطبوع مي‌باشد، اگر به دنبال سفر در گرم‌‌ترين ماه‌‌هاي سال در اين مقصد هستيد، در ماه آگوست، جولاي و ژوئن به اين شهر سفر كنيد و گرم‌ترين زمان سال در اوايل ماه آگوست (اواسط مرداد) با دماي ميانگين 1/37 درجه سانتي‌ گراد و حداقل دماي 5/24 درجه سانتي ‌گراد در شب‌ها برآورد شده است.


جاذبه‌هاي گردشگري بدروم
 

قلعه سنت پيتر (St Peter’s Castle)
اين قلعه در قرن پانزدهم ميلادي بنا شده و در واقع متعلق به يكي از شواليه‌‌هاي صليبيون در جنگ‌هاي صليبي در گذشته‌هاي دور بوده است. اين قلعه كه با آجر و سنگ ساخته شده امروزه به موزه‌‌اي بسيار خاص و جذاب تبديل شده كه داراي يك موزه زير آب هم مي‌باشد كه در آن مي‌توانيد از كشتي‌هاي غرق شده در درياي اژه از نزديك ديدن كنيد. در ضمن به ياد داشته باشيد كه ديدن اين قلعه تاريخي زيبا را حتما در برنامه سفرتان بگنجانيد.

 

موزه باستان شناسي زير آب (Museum of Underwater Archaeology)
جالب است بدانيد كه اين موزه داخل قلعه سنت پيتر قرار دارد، يكي از اتاق‌ها كه به آن سالن شيشه‌اي ‏غرق شده مي‌گويند يك كشتي 16 متري را به نمايش عموم گذاشته‌اند كه در سال 1025 قبل از ميلاد غرق شده و اينكه برج فرانسوي ‏نيز خانه ديگر كشفيات زيرآب بشمار مي‌رود كه از آن‌ها مي‌توانيد به كشتي يوناني كلاسيك كه در قرن 4 در آب‌هاي اين منطقه غرق شده ‏است اشاره نمود. ‏‏

 

گشت‌هاي قايق سواري
يكي از بهترين جاذبه‌هاي گردشگري بدروم كه اين روزها بيشتر مورد استقبال بازديد كنندگان و مسافران قرار گرفته، تجربه قايق ‌سواري در سواحل زيباي شهر است و شما كافيه سوار بر قايق شويد و از اين سفر كوتاه تفريحي جذاب و ديدن سواحل و خوردن غذاهاي سنتي و نوشيدني‌هاي عالي اش كلي لذت ببريد، بدون شك اين بهترين فرصت براي آرامش و گذراندن ساعاتي به يادماندني و خوش در كنار هم و ديدن سواحل اطراف اين منطقه است.


بهترين هتل‌هاي بدروم
 

هتل وويج بدروم (Voyage Bodrum Hotel)
هتل وويج يكي از هتل‌هاي پنج ستاره مي‌باشد كه مسافران تور بدروم در آن اين امكان را دارند تا از فعاليت‌هايي همچون: بيليارد، تنيس روي ميز، موج سواري، دارت، قايقراني و غواصي كلي لذت ببرند. وويج يك هتل ساحلي است كه كم‌تر از يك كيلومتر با مركز شهر بدروم فاصله دارد.

 

هتل مارمارا بدروم (Hotel The Marmara)
يكي ديگر از هتل‌هاي بدروم كه در ليست هتل‌هاي لاكچري و 5 ستاره قرار مي‌گيرد “هتل مارمارا ” است كه استخر در فضاي باز هتل نمايي 180درجه از خليج بدروم و جزيره كوس پيش روي شما مي‌گذارد. اين هتل كه بر فراز يك تپه قرار گرفته، تنها 15دقيقه تا فرودگاه ميلاس شهر بدروم فاصله داشته و پياده به تفريحگاه ساحلي شهر و دژ آن دسترسي وجود دارد.

 

هتل هاليدي ريزورت و آبگرم بدروم (Bodrum Holiday Resort & Spa)
هتل هاليدي يكي از بزرگ‌ترين و كامل‌ترين اقامتگاه‌ها در بدروم شناخته مي‌شود كه طرفداران خاص خودش را دارد كه با ارائه امكانات عالي رفاهي و خدمات بي نظير سعي بر جذب مسافران تور بدروم دارد. همچنين اين هتل كه در دامنه كوه واقع شده است و ديدي مستقيم به درياي اژه دارد و داراي يك استخر روباز بزرگ، استخر سرپوشيده، مركز تناسب اندام مجهز و يك مركز اسپا با سرويس كامل، حمام تركي و سونا مي‌باشد.

 

هتل ورا ميرامار بدروم (Vera Miramar Resort)
هتل ورا ميرامار يكي از بهترين هتل‌هاي بدروم مي‌باشد كه در ساحل درياي اژه واقع شده و تا مركز شهر بدروم تنها 2 كيلومتر و تا فرودگاه بين المللي ۳۶ كيلومتر فاصله دارد. اين هتل تاپ داراي ساحل اختصاصي و 329 اتاق مطبوع با منظره دريا و يا باغ هستند و استخر در فضاي باز، استخر سرپوشيده، مركز تناسب اندام، اسپا و مركز سلامت، ماساژ، سونا و حمام تركي از ديگر امكانات رفاهي هتل مي‌باشد كه براي مهمانان تور بدروم ارائه مي‌شود.
ليست هتل‌هاي بدروم
 

در ادامه مي‌توانيد ليست هتل‌هاي بدروم را مشاهده كنيد

 

هتل Be Premium Bodrum
هتل Xanadu Island Bodrum
هتل Blue Dreams Resort Bodrum
هتل Golden Age Bodrum
هتل Bendis Beach Bodrum
هتل Seaside Beach Club Bodrum
هتل Risa Bodrum
هتل Bitez Kassandra Bodrum
هتل Sky Life Bodrum
هتل Double tree by hilton Bodrum
هتل Asteria Bodrum Resort
هتل Salmakis Resort and Spa Bodrum
منبع : تور بدروم


برچسب: تور بدروم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۵:۰۲ توسط:حيدري موضوع: نظرات (0)

تور ازمير

 


تور ازمير
تور ازمير به عنوان يكي از معروف‌ترين تورهاي تركيه توانسته است سهم بزرگي از بازار صنعت گردشگري تركيه را به خود اختصاص دهد. ازمير در سواحل درياي اژه تركيه قرار گرفته كه در دوران باستان به اسميرنا (Smyrna) شهرت داشته است. ازمير يكي از قديمي‌ترين شهرها در جهان مديترانه‌اي بوده كه در طول 5000 سال همچنان اين قدمت و رونق را حفظ كرده است. كاوش‌هاي باستان‌شناسي در اين شهر حاكي از آن است كه سكونتگاه‌هاي امروزي ازمير بر روي ويرانه‌هاي شهر تروي ساخته شده‌اند. در واقع اسكان يوناني‌ها بر اساس پيدا شدن سفال‌هاي مربوط به 1000 سال قبل از ميلاد در اين شهر تاييد شده است. علاوه بر اين تاريخ غني؛ شهر ازمير سومين شهر بزرگ تركيه داراي مساجد زيبا و بازارهاي تاريخي و سنتي در بلوارهاي پوشيده از نخل است كه بر ويرانه‌هاي يك شهر باستاني بنا شده است. امروزه ازمير با نام مرواريد اژه شناخته مي‌شود كه در ميان گردشگران داراي محبوبيت فراواني است. شايان ذكر است منطقه كوناك از مهم‌ترين مراكز تجاري شهر ازمير بوده و محله‌هاي مسكوني آن در مناطق كارانتينا (Karantina)، گوزل يالي (Güzelyalı) و منطقه اشرف پاشا (Eşrefpaşa) قرار دارند كه در شمال بازار اين شهر تمركز پيدا كرده‌اند. در ادامه محله‌ها و مناطق شهر ازمير بايد به محله آسلانجاك در شمال آن اشاره كرده كه اخيرا به يك بندر بزرگ تبديل شده است، در حالي كه قطب‌هاي صنعتي ازمير در حومه‌هاي خليج و در شمال شرقي آن تمركز يافته‌اند. در اين مطلب همراه ما باشيد تا در مورد اين مقصد شگفت‌انگيز و زيباي گردشگري اطلاعات لازم را به دست آوريد.


اطلاعات مهم شهر ازمير
 


بعد از جنگ جهاني دوم، رشد و توسعه شهر ازمير سرعت پيدا كرد به طوري كه اين شهر به عنوان مقر فرماندهي سازمان پيمان آتلانتيك شمالي براي نيروهاي زميني در جنوب شرقي قاره اروپا انتخاب گرديد. ازمير از شهرهاي مهم و گردشگري در كشور اوراسيايي تركيه بوده كه در عمق سواحل درياي اژه قرار گرفته است. اكثر جمعيت اين شهر به زبان تركي صحبت مي‌كنند اما با اين حال، جامعه بزرگي از يهوديان تركيه را در خود جاي داده است. همچنين تعدادي از لوانتين‌ها و مسيحيان كه داراي تبار ونيزي و فرانسوي بوده در آن زندگي مي‌كنند. شهر ازمير به عنوان يك مركز مهم تجاري، صنعتي و بندري در تركيه شناخته شده كه داراي جاذبه‌هاي مهيج گردشگري است. از جاذبه‌هاي مهم اين شهر موجود در تور ازمير مي‌توان به بناي آسانسور، سواحل زيبا، برج ساعت ميدان كناك، خانه حضرت مريم، غار اصحاب كهف، شهر تاريخي افس و … اشاره كرد. شهر توريستي ازمير در غرب تركيه و در ارتفاع 30 متري از سطح دريا قرار گرفته است. اين موقعيت جغرافيايي بر زيبايي‌ها و جذابيت‌هاي آن افزوده است. ازمير در مقايسه با ساير شهرهاي گردشگري تركيه داراي هزينه‌هاي زندگي ارزان‌تري است و چهار ميليون نفر جمعيت دارد. در سفر با تور ازمير بايد توجه داشت كه مراكز خريد مدرن و داشتن حراجي‌هاي مداوم باعث جذب گردشگران بسياري به آن شده است.

 


زبان: تركي استانبولي

واحد پول: لير يا تله

نوع برق شهري در ازمير: ۲۳۰ ولت، ۵۰ هرتز

اختلاف ساعت با تهران: ۳۰ دقيقه از تهران عقب‌تر است.

شماره‌هاي ضروري:

پليس: ۱۵۵

آمبولانس: ۱۱۲

آتش‌نشاني: ۱۱۰

پليس گردشگري: ۵۲۷۴۵۰۳

فرودگاه‌ها: فرودگاه بين‌المللي عدنان مندرس Adnan Menderes Airport | پر مسافرترين فرودگاه ازمير نام دارد كه پروازهاي بين‌المللي در آن انجام مي‌شود


نقشه گردشگري ازمير

نقشه مترو ازمير

قيمت تور ازمير
 


قيمت تمامي تورهاي مسافرتي تحت تاثير عوامل مختلف مي‌تواند تغيير كند. قيمت تور ازمير نيز از اين امر مستثني نيست و ممكن است فاكتورهاي متعددي بر آن تاثير داشته باشند. از مهم‌ترين اين فاكتورها مي‌توان به تعداد شب‌اقامت‌ها، نوع سفر (زميني – هوايي)، نوع هواپيما و ايرلاين‌ها، خدمات تور، نوع هتل در ارائه خدمات و بسياري از معيارهاي ديگر اشاره كرد. اگر بخواهيم قيمت تور ازمير را نيز متناسب با فاكتورهاي بالا بسنجيم متوجه مي‌شويم كه هر چه از خدمات بيشتر، پرواز بهتر و هتل‌هاي پنج ستاره بيشتر در تور ازمير استفاده كنيم مشخصا هزينه سفر با تور افزايش پيدا مي‌كند. اما اگر خواهان خدمات متوسط با انتخاب يك هتل متوسط باشيم حتما قيمت تور ازمير پايين‌تر خواهد بود. لذا اين مسائل كاملا سليقه‌اي و به خود گردشگران برمي‌گردد كه درخواست چه سطحي از خدمات را دارند.
تور ازمير ارزان
 


همانطور كه پيش‌تر اشاره كرديم هزينه‌هاي تور ازمير تحت تاثير فاكتورهاي متعددي تعيين مي‌شود لذا هر مسافر بايد در اين مورد به قدرت خريد خود، قيمت بازار و سليقه خود رجوع كند. اگر مسافران عزيز خواهان تور ازمير ارزان هستند بايد در انتخاب‌هاي خود دقت لازم را داشته باشند. اگر نوع هتل انتخابي دو ستاره باشد يا سه ستاره، مي‌توان سفر به‌صرفه‌اي را به اين مقصد گردشگري زيبا ترتيب داد. علاوه بر اين چون تركيه با ايران داراي فاصله اندكي است و احتياجي به گرفتن ويزا نداريم همين امر يكي از عواملي است كه قيمت تور ازمير را كاهش خواهد داد. البته بايد به نرخ برابري لير تركيه و ريال ايران هم دقت كرد ، هر چقدر نرخ ارز يا برابري لير به ريال كم‌تر باشد مي‌توان تور ازمير ارزان تري را تجربه كرد.
تور ازمير لحظه آخري
 


تورهاي گردشگري لحظه آخري يكي از بهترين تورهاي به‌صرفه براي مسافران هستند به ويژه در مسيرها و فصول پرگردشگر. تور ازمير لحظه آخري هم مي‌تواند براي بسياري از گردشگران ايراني داراي جذابيت و محبوبيت باشد چرا كه با اين تورها مي‌توان سطح بالايي از خدمات را با قيمتي بسيار مناسب دريافت كرد. شهر ازمير از مقاصد گردشگري جذاب براي گردشگران اروپايي، ايراني و ساير نقاط جهان است لذا شكار يك تور ازمير لحظه‌اي در اين مسير مي‌تواند سطح رضايت مسافران را بالا ببرد. آژانس‌هاي ارائه‌دهنده تورهاي لحظه آخري در دقايق آخر پرشدن تور كه صندلي خالي مي‌ماند آن‌ها را با نرخي پايين‌تر از قيمت معمول تور ارائه مي‌دهند تا سوخت نشوند. يكي از ويژگي‌هاي خدمات گردشگري همين سوخت شدن است كه دست‌اندركاران سفر و گردشگري آن‌ها را با طرح‌هاي متنوعي چون تور لحظه آخري مديريت مي‌كنند. به مسافران عزيز توصيه مي‌كنيم پيگير تور ازمير لحظه آخري باشند و سفر به اين شهر شگفت‌انگيز را از دست ندهند. به ويژه كساني كه آمادگي سفرهاي بدون برنامه‌ريزي قبلي را دارند مي‌توانند از اين دسته از تورها استفاده كنند براي اين كار كافي است تا مرتبا به سايت سلام پرواز سر بزنيد.


بهترين زمان سفر به ازمير
 


بهترين زمان مسافرت با تور ازمير وابسته به معيارهاي مختلفي است. اينكه گردشگران بخواهند در فصل پرگردشگر يا كم‌گردشگر به اين شهر مسافرت كنند يا اينكه متناسب با شرايط آب و هوايي آن اقدام به سفر كنند بسيار متفاوت خواهد بود. با توجه به ساحلي بودن شهر ازمير، مشخصا شرايط اقليمي و آب و هوايي مهم بوده چرا كه بسياري از فعاليت‌هاي گردشگري آن به شرايط آب و هوا مي‌تواند بستگي داشته باشد. لذا گردشگران مي‌بايست در هنگام خريد تور ازمير به آب و هواي مديترانه‌اي داخلي آن كه داراي تابستان‌هاي خشك با آب و هواي ملايم است توجه داشته باشند. گرم‌ترين و سردترين ماه‌ها به ترتيب جولاي و ژانويه هستند لذا در ماه ژانويه مسافران بايد گرم‌ترين لباس‌ها را با خود به همراه داشته باشند. همچنين براي گردشگراني كه به دنيال تفريحات گردشگري زمستاني هستند بهترين زمان سفر و استفاده از تور ازمير، ماه نوامبر تا مارس بوده كه مي‌تواند سفر جذابي را براي آن‌ها رقم بزند. مسافران در اين شهر مي‌توانند شاهد بارش‌هاي شديد و فراواني در ماه جولاي باشند.

شايان ذكر است كه ازمير به عنوان يكي از مناطق گرم تركيه شناخته شده لذا بهترين زمان سفر به اين شهر از ماه ژوئن تا آگوست مي‌باشد.

 

جاذبه‌هاي گردشگري ازمير
ازمير در غرب كشور تركيه جاذبه‌هاي زيادي را از مساجد تاريخي تا موزه‌هاي فضاي باز را در خود جاي داده است لذا مسافران در سفر با تور ازمير مي‌بايد وقت خود را طوري تنظيم كنند كه بتوانند بيش‌ترين اين جاذبه‌ها را از نزديك ببينند. تور ازمير به ويژه در فصل تابستان داراي طرفداران خاص خود است و همچنين ديدار از اين شهر روياي افراد بازنشسته مي‌باشد. در ادامه به تعدادي از معروف‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري ازمير مي‌پردازيم.

 


برج ساعت ازمير
 


جاذبه زيبا و ديدني برج ساعت ازمير در ميدان كوناك اين شهر قرار گرفته كه سالانه گردشگران زيادي را با تور ازمير به خود جذب مي‌كند. معماران معروف اين بنا ريموند چارلز پير و لوانتين فرانسوي هستند كه اين شاهكار معماري را خلق كرده‌اند. بناي معروف برج ساعت ازمير براي گراميداشت بيست و پنجمين سالگرد تاج و تخت سلطان عبدالحميد دوم در امپراتوري عثماني تاسيس شد. برج ساعت شهر ازمير داراي 25 متر ارتفاع بوده كه به سبك معماري دوره عثماني نيز تزئين شده است. ساعتي كه در بالاي برج قرار دارد هديه‌اي از سوي امپراتور آلمان يعني ويلهلم دوم بوده است. برج ساعت به عنوان يك جاذبه گردشگري با ارزش و نماد شهر ازمير در تركيه معروف است و لذا گردشگران در مسافرت با تور ازمير نبايد از ديدن آن بازمانند.

 

پرگامون ازمير
 


گردشگراني كه با تور ازمير به مسافرت رفته‌اند مي‌دانند كه پرگامون از زيبايي‌هاي بي‌نظير اين شهر است. پرگامون يكي از شهرهاي باستاني بوده كه قدمت آن به قرن 3 قبل از ميلاد باز مي‌گردد كه پايتخت سلسله آتاليد بوده است. اين مكان يك مركز فرهنگي و پزشكي بوده كه كتابخانه‌اي شامل 20 هزار جلد كتاب را دارا بوده است. در كتاب مقدس از پرگامون با عنوان يكي از هفت كليساي آسيا نام برده شده است كه در قرن 14 در اوج آباداني خود بوده است. گردشگران ايراني مي‌بايست در سفر با تور ازمير به اين شهر از ايوان سرپوشيده، ديوارهاي شهري، مقبره‌ها و محراب كيبلي واقع در پرگامون غافل نشوند چرا كه ديدار از اين شهر به معناي ديدار از يكي از باستاني‌ترين شهرهاي يونان باستان است.

 


مركز اسكي بوزداغ
 


اين مركز اسكي در رشته‌كوه‌هاي بوزداغ قرار گرفته كه منظره‌اي از ويرانه‌هاي سارديس را به نمايش مي‌گذارد. به احتمال زياد اسم اين پيست اسكي را در خدمات تور ازمير شنيده باشيد. شايان ذكر است كوهستان بوزداغ از ماه دسامبر تا مارس پوشيده از برف است كه 3157 متر از سطح دريا ارتفاع دارد. پيست اسكي بوزداغ نيز در ارتفاع 2155 متر قرار دارد كه در زمستان گردشگران تفريحاتي زمستاني و اسكي را به خود جذب مي‌كند. تور ازمير در فصل بارش براي گردشگراني كه خواهان تجربه‌هاي تازه سفر هستند بسيار مناسب مي‌باشد.

 

 


موزه روباز آگورا
 


يكي ديگر از جاذبه‌هاي ديدني ازمير كه در مسافرت با تور ازمير نبايد از آن غافل شد موزه فضاي باز اگورا است. آگوراي ازمير از آگوراهاي باستاني در جهان امروز شناخته مي‌شود كه ارزش و اهميت آن به داشتن موزه زيبا در فضاي باز است. موزه روباز آگورا توسط اسكندر كبير بنا شده كه بقاياي قبرستان‌هاي مسلمانان نيز در آن وجود دارد. گردشگران ايراني و خارجي در سفر با تور ازمير مي‌توانند در ميان مجسمه‌هاي مربوط به الهه‌ها و خدايان يونان باستان قدم بزنند.


بهترين هتل‌هاي ازمير
 


يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي صنعت گردشگري؛ بخش اقامتگاه‌ها و هتل‌ها مي‌باشد كه به عنوان يكي از اركان اساسي تورها شناخته مي‌شود. در تور ازمير نيز بخش هتل و نوع خدمات آن بسيار مهم است كه بايد مورد توجه مسافران ايراني قرار بگيرد. در اينجا تلاش خواهيم كرد تعدادي از هتل‌هاي معروف اين شهر را معرفي كنيم تا مسافران براي انتخاب هر يك از آن‌ها در تور ازمير اطلاعات كافي داشته باشند.

 


 


هتل ويندهام گرند ازمير (Wyndham Grand Izmir)
 


همانطور كه پيش‌تر اشاره كرديم هتل‌هاي يكي از اساسي‌ترين بخش‌هاي صنعت گردشگري محسوب مي‌شوند كه به ويژه در تورهاي مسافرتي بايد به دقت انتخاب شوند. در تور ازمير نيز بايد دقت كرد كه هتل چندستاره است و چه خدماتي ارائه مي‌دهد. هتل‌هاي شهر ازمير طيف وسيعي از دو تا پنج ستاره را شامل مي‌شوند كه در اين ميان هتل‌هاي پنج ستاره از محبوبيت و جذابيت بالايي برخوردار هستند. هتل ويندهام گرند ازمير يكي از هتل‌هاي لاكچري و لوكس اين شهر محسوب مي‌شود كه در خدمات تور ازمير حتما به اسم آن برخورد خواهيد كرد. اين هتل كنار دريا واقع شده كه داراي پنجره‌هاي سرتاسري زيبا و رو به دريا است و انتخاب آن مي‌تواند قيمت تور ازمير را افزايش دهد. از ديگر امكانات اين هتل مي‌توان به سالن بدنسازي و تناسب اندام، صندلي‌هاي ماساژ و سالن يوگا اشاره نمود.

 


هتل كوردون پاساپورت ازمير (Kordon Otel Pasaport)
 


يكي ديگر از هتل‌هاي خوب و البته 4 ستاره كه در تور ازمير ارائه مي‌شود هتل كوردون پاساپورت ازمير است. اتاق‌ها و سوئيت‌هاي مختلف اين هتل با امكانات مدرن و بروزي مجهز شده است كه بر زيبايي آن افزوده است. جالب است بدانيد كه پنجره‌ها سراسري و رو به دريا است و همچنين قدمت رستوران‌هاي آن به سال 1960 بر مي‌گردد كه غناي آن در استانداردهاي بالاي غذايي آن ديده مي‌شود. يكي از جذابيت‌هاي تور ازمير و تركيه در ارائه همين استاندارهاي بالاي غذايي مي‌باشد.

 


 


هتل موون پيك ازمير (Movenpick Hotel Izmir)
 


از ديگر هتل‌هاي معروف و زيباي ازمير هتل موون پيك است كه پنج ستاره و لوكس مي‌باشد. از امكانات مهم اين هتل مي‌توان به باشگاه بدنسازي، استخر سرپوشيده، رستوران، گاو صندوق، سونا، ماساژ و … اشاره كرد كه داراي خدمات بيست و چهار ساعته در اتاق مي‌باشد. گردشگران مي‌بايست در تور ازمير، حتما هتل موون پيك را بگنجانند تا تجربه سفر دلپذيري را از ازمير داشته باشيد. از جاذبه‌هاي اطراف اين هتل مي‌توان به ميدان جمهوريت ازمير، منطقه آلسانكك، مركز خريد كوناك پير و ساحل زيباي كوردونبويو اشاره نمود كه بسيار مورد توجه مسافران تور ازمير قرار مي‌گيرد هر چند كه ممكن است قيمت تور ازمير را افزايش دهد.
ليست هتل‌هاي ازمير
 


در ادامه مي‌توانيد ليست هتل‌هاي مختلف ازمير را مشاهده بفرماييد

هتل Life Corner Hotel

هتل Smart Hotel izmir

هتل Oglakcioglu Park Boutique Hotel

هتل Met Boutique Hotel

هتل Hotel Ismira

هتل Tanik Hotel

هتل Hotel Baylan

هتل Kozan City Hotel

هتل Olimpiyat Hotel Izmir

هتل Euphoria Aegean Resort and Spa hotel

هتل Wyndham Grand Izmir Ozdilek

هتل Park Inn by Radisson Izmir

هتل Marlight Boutique Hotel

هتل Movenpick Hotel Izmir

هتل Swissotel Buyuk Efes Izmir

هتل Hilton Izmir

هتل Aksan Hotel

هتل Tempo Residence Comfort Izmir

هتل Mini Faur Hotel

هتل Alican 2 hotel

 


منبع : تور ازمير


برچسب: تور ازمير،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۲:۴۸ توسط:حيدري موضوع: نظرات (0)